آرشیو خرداد ماه 1399

همه چيز در مورد همه چيز

جذابيت هاي پارتيشن اداري آلومينيومي

۵۰ بازديد

انواع مدل‎هاي پارتيشن آلومينيومي كدامند؟در محيط هاي اداري، قسمت هايي كه فعاليت مشخصي در آن انجام مي گيرد، با نصب پارتيشن هاي ام دي اف و شيشه اي از يكديگر جدا مي شوند. پارتيشن ها مي توانند در حالت هايي به صورت يكسره عمل كنند و دو ديوار روبروي هم را به يكديگر متصل كنند. در اين حالت، يك فضا به طور كامل بوسيله تقسيم كننده جدا مي شود و حالت مستقلي به خود مي گيرد.

 بديهي است كه وجود باز شويي مانند در، براي رفت و آمد نياز است.

چرا بهتر است اداره را پارتيشن بندي كنيم؟

۴۲ بازديد

امروز بچه هاي تحريريه " شركت مبلمان اداري آدينا " تصميم دارند تا با شما خوانندگان صميمي در مورد موضوع اهميت پارتيشن بندي در ادارات مواردي را به اشتراك بگذارند.

پارتيشن اداري يكي از فاكتورهاي مهم در طراحي فضاهاي اداري است.

محيط كاري يكي از مهم ترين شاخص هاي تاثيرگذار بر بهره وري سازمان و يك فرصت براي الهام بخشيدن به پرسنل و محرك كسب و كار شما است.چرا بهتر است اداره را پارتيشن بندي كنيم؟براي يك اداره از پارتيشن اداري تكجداره استفاده كنيم بهتر است يا پارتيشن اداري دو جداره ؟اهميت پارتيشن بندي اداري در چيست؟چرا بعضي شركتها و ادارات از پارتيشن آلومينيومي بجاي پارتيشن از جنس ام دي اف استفاده ميكنند ؟پارتيشن اداري در زيبايي دكوراسيون چه تاثيري دارد؟پارتيشن اداري در جذب مشتري چه تاثيري دارد؟

بهترين ميز هاي اداري

۵۴ بازديد

بهترين ميز هاي اداري

بهترين ميز هاي اداري مبلمان اداري يكتا كه شامل ميز مديريت ، ميز كنفرانس ، ميز كارمندي ،ميز كار گروهي ،ميز پذيرايي و ميز منشي مي باشد را به شما معرفي مي كنيم . بهترين ميز هاي اداري در تعريف كلي نشان از كارامد بودن و زيبايي ميز هاي اداري مي باشد در ادامه چندين مدل از ميز هاي اداري مبلمان اداري يكتا را به شما نشان مي دهيم . با ما همراه باشيد .

قيمت پارتيشن اداري چگونه محاسبه مي شود

۵۲ بازديد

امروز بچه هاي تحريريه " شركت مبلمان اداري آدينا " تصميم دارند تا با شما خوانندگان صميمي در مورد موضوع قيمت پارتيشن اداري مواردي را به اشتراك بگذارند.

سوالي كه ذهن بيشتر افراد را درگير مي كند هزينه پارتيشن اداري است. آيا قيمت پارتيشن اداري زياد است؟ آيا مي شود با بوجه كم اداره و يا سازمان خود را پارتيشن بندي كرد؟

ما در اين مقاله تمام سوالات شما را پاسخ مي دهيم.

بيشتر بخوانيد " تفاوتهاي پارتيشن اداري تك جداره و پارتيشن اداري دو جداره "

پارتيشن اداري

خريد ميز كنفرانس

۶۲ بازديد

خريد ميز كنفرانس يك انتخاب اجتناب ناپذير براي هر شركت در زمينه مبلمان اداري  است، پس آيا شما به دنبال ساخت يك اتاق كنفرانس جديد در دفتر خود هستيد؟

 

اگر چنين است، پس شما بايد يك ميز كنفرانس مدرن و شيك را انتخاب كنيد تا احساس كنيد كه به نظر مي رسد چيزي بيشتر از هر عامل ديگري به صورت حرفه اي در آن اتاق اتفاق مي افتد.