آرشیو اسفند ماه 1398

همه چيز در مورد همه چيز

چگونه خريد مبلمان اداري تحت تاثير دكوراسيون اداري قرار ميگيرد ؟

۱۰۰ بازديد

چگونه خريد مبلمان اداري تحت تاثير دكوراسيون اداري قرار ميگيرد ؟
 
چگونه خريد مبلمان اداري تحت تاثير دكوراسيون اداري قرار ميگيرد ؟
 
معمولا چه در فضاي اقتصادي مناسب و يا چه در فضاي اقتصادي بد ،عمدتا  شركت ها مي خواهند تا حد امكان در زمينه هاي مختلف از هزينه هاي خود كم كنند. و البته اين كاهش هزينه مهمولا در بخشهاي خدماتي به پرسنل و همچنين محصولات اداري و دكوراسيون اداري صورت ميگيرد زمينه هايي كه اغلب در اين مورد توجهي به آن نمي شود،همچنين 
هزينه اي است كه بابت كرايه ي محل يا وسايل مورد نياز شركت پرداخت مي شود.توجه به اين زمينه ها مي تواند به كاهش هزينه ها و كاهش رفت و آمد اضافي در شركت كمك كند. اين موضوع مي تواند موقع خريد مبلمان اداري، از طريق طراحي فضا انجام شود.

 

ست ميز مديريت و كنفرانس

۹۱ بازديد

ست ميز مديريت و كنفرانس

ست ميز مديريت و كنفرانس در بسياري از سازمان ها و شركت ها كاربرد دارد و به گونه اي اين ست ميز مديريت و كنفرانس مي تواند بهترين انتخاب براي سازمان ها و شركت ها با فضاي اداري محدود باشد . ست ميز مديريت و كنفرانس طرح ها و مدل هاي زيادي دارد كه به مخاطبان اين ست اداري دست بازي را براي انتخاب داده است . در ادامه درباره ي ست ميز مديريت و كنفرانس بحث خواهيم كرد و تفاوت ها ، مدل ها ، نحوه قيمت گذاري و سبك هاي مختلف آن را بررسي مي كنيم . تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا از شما عزيزان دعوت مي كند كه در ادامه اين مقاله همراه ما باشيد :

با ميز اداري بيشتر آشنا شويد

۶۵ بازديد

با ميز اداري بيشتر آشنا شويد 

با ميز اداري بيشتر آشنا شويد و اطلاعات خود را براي خريد و انتخاب يك ميز اداري مناسب بالا ببريد . انواع ميز اداري كدام اند؟ كاربرد هاي ميز اداري در سازمان هاي مختلف چيست ؟ سبك هاي متفاوت ميز هاي اداري چيست ؟ تفاوت و كاربرد ميز هاي اداري ؟ ميز اداري مناسب را از كجا بخريم ؟ قيمت ميز هاي اداري ؟  اين ها سوالاتي است كه موقع خريد ميز اداري از خود    مي پرسيد . ما در مقاله ” با ميز اداري بيشتر آشنا شويد ” به تمام اين سوالات پاسخ مي دهيم و سعي داريم وجه تمايز ميز هاي اداري را بازگو كنيم و مبلمان اداري يكتا را به عنوان يكي از فروشنده هاي معتبر و باكيفيت  ميز هاي اداري و مبلمان اداري معرفي كنيم و تفاوتمان با سايرين را بررسي كنيم . در ادامه همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا باشيد .

مبلمان اداري غرب تهران

۶۲ بازديد

مبلمان اداري غرب تهران|مركز فروش مبلمان اداري غرب تهران

مبلمان اداري غرب تهران :

مبلمان اداري هميشه يكي از اصلي ترين ملزومات در سازمانهاي دولتي و شركتهاي خصوصي و انواع دفتر كاري محسوب ميشوند . هيچ شركتي نميتواند بدون مبلمان اداري كار خود را شروع كند ، شركتهاي پيشرو علاوه بر مبلمان اداري از دكوراسيون اداري نيز  استفاده ميكنند تا با يك دكوراسيون اداري زيبا محيط كار را براي پرسنلشان جذابتر نمايند . بعضي از خريداران اصرار دارند تا قبل از خريد مبلمان اداري حتما آنرا با چشم خود ببينند و با دستان خود لمس كنند در اينجا اهميت مكان جغرافيايي بيشتر احساس مي شود.

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

مبلمان اداري غرب تهران در اين راستا ميتواند شما مشتريان عزيز را راهنمايي و كمك كند زيرا شركت يكتا دكور با داشتن دفتر در غرب تهران ميتواند يك بازديد از محل نمايشگاه خود براي مشتاقان البته با هماهنگي كامل انجام دهد .شما ميتوانيد از تجربيات كارشناسان شركت يكتا دكور بعنوان توليد كننده و فروشنده مبلمان اداري در غرب تهران نهايت استفاده را ببريد .پرسنل ما با استفاده از دانش بروز و تجربيات اندوخته شده از ساليان سال خدمت به شما عزيزان ، بهترين پيشنهادهاي مبلمان اداري در غرب تهران را در اختيار شما بگذارند .شركت يكتا دكور با داشتن كارخانه توليدي در شهريار شهرك صنعتي وحيديه براي كسانيكه پروژه هاي بزرگ مبلمان و دكوراسيون اداري دارند ميتواند تور بازديد از كارخانه را تدارك ببيند .

بهترين ميز مديريت را چگونه انتخاب كنيد ؟

بهترين ميز مديريت را چگونه انتخاب كنيد ؟

مركز مبلمان اداري غرب تهران:

ما در دفتر خود با قراردادن چند نمونه كار از مبلمان اداري كلاسيك ، نظير انواع ميز مديريت كلاسيك چند نمونه از مبلمان اداري مدرن نظير انواع كانتر مدرن اداري ، انواع مبل و نيم ست اداري و همچنين پارتيشن اداري و انواع صندلي اداري تدارك ديده ايم با توجه به اينكه افراد زيادي براي شركت خود بدنبال ميز كنفرانس سفارشي نيز هستند سعي كرده ايم با قراردادن ميز كنفرانس سفارشي در دفتر خودمان قدرت انتخاب شما را بالا ببريم .

انتخاب ميز اداري و نكاتي در مورد آن

انتخاب ميز اداري و نكاتي در مورد آن

فروش مبلمان اداري غرب تهران

شما براي بازديد از نمايشگاه ما ميتوانيد با شماره تماس ۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۶و ۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۷و۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۹با كارشناسان بخش فروش  شركت ما تماس بگيريد

 

بهترين ميز مديريت را چگونه انتخاب كنيد ؟

انواع مبلمان اداري

۷۴ بازديد

انواع مبلمان اداري

انواع مبلمان اداري

مبلمان اداري چوبي

مبلمان اداري يكتادكور
توليدكننده انواع مبلمان و لوازم اداري چوبي، ميز اداري چوبي

مبلمان و لوازم اداري چوبي

مبلمان اداري چوبي و خاصيت هاي و ويژگي هاي بسيار زياد آن را باه بررسي كنيم و نمونه كارهاي شركت مبلمان اداري يكتا را ببينيم . مبلمان اداري چوبي شامل مبل اداري چوبي  ، ميز اداري چوبي و صندلي اداري چوبي ميباشد .

ميز پذيرش يا كانتر منشي

۹۲ بازديد

ميز پذيرش

ميز پذيرش يا كانتر اداري  يكي از نيازهاي اساسي  براي ارائه دادن محصولات و معرفي سرويسهاي  يك سازمان ميباشد . اين ميز اداري كه با عنوان هاي متفاوتي در بازار نظير ميز پذيرش ،ميز منشي، كانتر اداري ،و پيشخوان اداري ارائه مي گردد داراي طرحهاي بسيارلوكس و  زيادي ميباشد. از كانترهاي مدل VIPچهارگوش گرفته تا ميزهاي پذيرش شيك  با انتهاي قوس دار و منحني كه اصطلاحا آنها را كانتر گرد نيز مينامند  . در بيشتر مراكز تجاري و فروشگاههاي معتبر  عمدتا فضايي براي قرارگرفتن  كانتر هاي نمايشگاهي جهت ارائه توضيحات و راهنمايي مشتريان جديد وجود دارد.اين كار دكوراسيون اداري را زيباتر ميكند.

ميز مديريت

۷۱ بازديد

​​​​​​​انواع ميز مديريتي مدرن مبلمان اداري آدينا (تك و بهمراه كنفرانس):

ميز هاي مديريت مدرن و سفارشي آدينا ، با برترين ايده هاي طراحي و قابليت براي مديران عامل و مديران ارشد طراحي و توليد شده وبراي سازمان شما عرضه مي شوند.اين ميزها داراي تنوع رنگ بوده و علاوه برآن مديران محترم ميتوانند آنرا مطابق با فضاي اتاقشان بصورت ابعاد سفارشي ، سفارش دهند . اين ميزهاي اداري مدرن و لوكس معمولا همراه با ال راست يا چپ ويا ال متحرك و قابل انتقال بوده و اكثر آنها داراي فايل سه يا چهاركشو با قفل مركزي ميباشند. ميز مديريت لوكس آدينا علاوه بر رعايت استاندارد هاي  طراحي از مواد اوليه مرغوب و در طرحهاي خاص ساخته ميشود تا شيك بودن و لاكچري بودن را در اتاق مديريت .در تمامي ميزهاي مديريتي توليد شده توسط آدينا بحث راحتي مدير و همچنين به حداقل رساندن ريسك احتمالي از كار مداوم براي كاربر رعايت گرديده است . آدينا با ارائه رنج متنوعي از محصولات اداري با قيمت هاي متفاوت سعي داشته تا براي هر بودجه و هر سليقه اي ميز مديريت در خور نام خود ارائه دهد .

مبلمان اداري شيك

۶۵ بازديد

كارخانه توليدي يكتادكور و مبلمان اداري شيك

در اين مقاله درباره مبلمان اداري به بحث مي نشينيم و ابتدا بايد تعريفي از اين موضوع داشته باشيم كه اصلا مبلمان اداري شامل چه مواردي خواهد شد و اينكه چه وسيله هايي را بكار ببريم تا شيك بودن را نشان دهيم. در اين راستا براي انتخاب يك مبلمان اداري لوكس بهتر است نكاتي را در نظر بگيريم:

در كل مبلمان هاي اداري شامل ميز و مجموعه اي از صندلي ها و مبلماني است كه هر كدام در جايگاه مخصوص به خود بكار مي روند. در انتخاب ميز اداري بايد علاوه بر توجه به نوع استفاده شاغلين از آنها، به سطح و موقعيت شغلي آنان نيز توجه شود. همچنين ابعاد و طراحي يك ميز اداري مناسب بايد به نحوي باشد كه فضاي كافي براي استفاده شخص فراهم كند

با پارتيشن بندي ادارات دقيقا مشخص مي شود يك دست مبل اداري را در چه مكاني بايد قرار داده شود. سالن هاي اجتماع و كنفرانس نياز به دكوراسيوني بسيار عالي و جذاب دارند و هم چنين اتاق هاي مديريتي كه شما مي توانيد از طرح هاي مبلمان و صندلي هاي متنوع براي اين كار استفاده كنيد. يكي از نكات كليدي در انتخاب مبلمان اداري شيك، توجه به ابعاد فضا و نحوه چيدمان مبلمان در اين فضا است. در زمان انتخاب مبلمان اداري بايد ميزان فضايي كه براي اينكار اختصاص داده شده است و ميزان فضايي كه اين مبلمان اشغال مي كند به طور همزمان در نظر گرفته شوند. ميز و صندلي اداري در دفتر كار بايد به نحوي چيده شوند كه حركت كاركنان در محيط به راحتي انجام شود.

ميز مديريت لاكچري

۶۴ بازديد

ميز مديريت لاكچري

ميز مديريت لوكس

بعضي افراد بنا به شان و مقامي كه در يك اداره دارند و يا نسبت به لاكچري بودن دفتر اداري محل كارشان كه با مبلمان اداري لوكس چيدمان شده است نياز به ميز مديريت لاكچري و خيلي لوكس و شيك دارند آدينا براي اين افراد انواع ميز اداري را بصورت سفارشي و خاص با استفاده از طراحان حرفه اي ، طراحي و توليد ميكند در زير چند مدل ميز مديريتي و كنفرانس لاكچري كه براي مشتريان توليد سفارشي شده است را ملاحظه مينماييد. هم در طراحي و هم در توليد علاوه بر استفاده از مواد اوليه مرغوب و يراق آلات گرانقيمت سعي شده با استفاده از تجهيزات پيشرفته نيز كيفيت ميز اداري بصورت عالي در بيايد تا واقعا تبديل به يك محصول اداري لاكچري گردد.

دكوراسيون اداري

۷۴ بازديد

دكوراسيون اداري و نكات بسيار مهم و قابل اهميت آن عنوان مقاله امروز تحريريه مبلمان اداري يكتا ميباشد . در اين نوشته دكوراسيون اداري به بخش هاي متنوعي بسط داده ميشود از ادارات و سازمان هاي كوچك و بزرگ تا فروشگاه ها و رستوران و كافي شاپ و … اميدواريم در ادامه اين بحث مارا همراهي كنيد و از نظرات كارشناسان ما در مورد دكوراسيون اداري و چينش مبلمان و دكور مناسب با محل كار شما استفاده كنيد . سعي بر اين شده كه در مقاله دكوراسيون اداري بيشتر كسب و كار هاي موجود در بازار كه حساسيت بالاتري را بايد روي دكوراسيون و مبلمان خود به خرج دهند جاي داده شوند تا بهترين راهنمايي را براي انتخاب مناسب  مبلمان و دكوراسيون اداري كرده باشيم . در ادامه با تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا همراه باشيد تا توضيحات مفصلي را با شما درميان بگذاريم.


مبلمان اداري يكتادكور توليد كننده انواع مبلمان اداري كلاسيك ، مدرن و لوكس مي باشد. براي آشنايي با محصولات ما به بخش هاي مربوط مراجعه نماييد.