استانداردهاي طراحي مبلمان اداري:
براي بررسي اصول طراحي و توليد مبلمان اداري ابتدا بهتر است تك تك المانهاي تشكيل دهنده مبل اداري را شناسايي كرده و بعد در مورد طراحي هر يك از اجزا آنها صحبت كنيم
براي بررسي اصول طراحي و توليد مبلمان اداري ابتدا بهتر است تك تك المانهاي تشكيل دهنده مبل اداري را شناسايي كرده و بعد در مورد طراحي هر يك از اجزا آنها صحبت كنيم
مبلمان اداري خوب چيست ؟ آيا صرف لوكس بودن يا گران قيمت بودن يك مبلمان اداري آن را ميتوان در طبقه بندي خوب قرار داد ؟
انتخاب مبلمان اداري عالي براي دفتر كار تكنيكهاي خاصي دارد كه با ياد گيري آنها ميتوانيد براحتي اين مسئله مهم را حل كرده و در بالا بردن بهره وري سازمان خود نقش اساسي ايفا كنيد.
براي جداسازي موقت در ادارات و سازمان هاي بزرگ پارتيشن اداري بسيار انتخاب مناسبي است . تنوع زياد اين محصولات در ارتفاع ، طرح و مدل ، جنس متريال ، نوع كاربري و رنگ آن ها است و علاوه بر اينها زيبايي بسيار زيادي به محيط اداري شما مي بخشد.
گروه كالا : پارتيشن اداري ماهگون ام دي اف دو جداره
جنس : ام دي اف برجسته /ام دي اف هايگلاس
زمان تحويل : 10 الي 15 روز پس از خريد
گارانتي محصول : 2 سال پس از فروش
قيمت محصول : تماس بگيريد
رنگ: دلخواه مشتري .مطابق با كاليته هاي انتخابي
توضيحات خريد: پارتيشن اداري ماهگون زيبا و منحصر به فرد و كارا در پارتيشن هاي اداري با قابليت تغيير رنگ و ابعاد نسبت به محيط اداري شما
طراحي داخلي نقش عمده اي در كيفيت فضاي ساختمان ايفا ميكند. نحوه چيدمان و تقسيم بندي فضا، جنسيت و رنگ پوشش كف، سقف و ديوارها نور پردازي، مبلـمان اداري (Office furniture) و ديگرمجموعه ها تعيين كننده زيبايي و كار آمدي فضاهاي داخلي هستند. امروزه تاثير طراحي داخلي بر آرامش ومجموعه هنجارهاي عصبي در فضاهاي اداري اثر بخشي بسيار بديهي دارد.
به طور معمول بخشي از هر فضاي اداري به مكاني براي قرارگيري ميز كنفرانس به منظور برگزاري جلسات اختصاص مييابد.
با اين حال اتاق كنفرانس تنها براي جلسات مورد استفاده قرار نميگيرد بلكه ميتواند به راحتي به عنوان مكاني براي ديدار با مشتريان، كلاسهاي آموزشي براي كاركنان و انجام مصاحبهها نيز استفاده شود.البته در اين صورت بهتر است حتما از مبل و نيم ست اداري در بخش سالن انتظار استفاده نماييد
پارتيشن اداري شيشه اي به عنوان يك جدا كننده در دفاتر و اداراتي كه داراي فضاي بزرگي هستند و مي خواهند آن فضا را به محيط هاي كوچك تر و كار آمد تبديل كنند ، استفاده مي شود. يكي از مناسب ترين و در عين حال پر كاربرد ترين پارتيشن ها ، پارتيشن با شيشه سكوريت مي باشد. اين نوع از شيشه به دليل مزاياي فراواني كه دارد امروزه مورد توجه بسياري از طراحان قرار گرفته است. ما در تيم تحريريه شركت مبلمان اداري يكتا امروز قصد داريم تا به تعريف در رابطه با پارتيشن هاي شيشه اي و برخي جنبه هاي آن بپردازيم. در ادامه همراه ما باشيد.
پارتيشن اداري ام دي اف ، موضوع امروز ما در تحريريه شركت مبلمان اداري يكتا مي باشد. پارتيشن هاي اداري ام دي اف انواع مختلفي دارند و همانگونه كه از نامش پيداست داري قابي از جنس ام دي اف مي باشند. اين نوع از پارتيشن اداري داراي وزني كم و از نظر اقتصادي نسبت به ساير پارتيشنها ارزان تر مي باشند. ساخت آن نيز به مراتب راحت تر است. در اين مقاله سعي داريم تا برخي از انواع پارتيشن اداري ام دي اف و ويژگي هاي آن را مورد بررسي قرار دهيم. با همراه باشيد.
پارتيشن هاي چوبي و ام دي اف جزو اولين نوع از پارتيشن هاي اداري مي باشند كه به اصطلاح حالت كلاسيك دارند و با گذشت زمان و حركت طراحي دكوراسيون اداري و داخلي به سمت مدرنيزه شدن كمتر از آن استفاده مي شود. اما اين امر دليل بر كنار گذاشتن آن نمي شود.
بدون ترديد يكي از مهمترين اركان هر شركت اتاق كنفرانس و جلسات مي باشد، بنابراين ميز كنفرانس يكي از مهمترين و بارزترين مبلمان اداري هر مجموعه است كه مي توان به آن اشاره كرد.
شركت آدينا در گروه مبلمان اداري خود بر آن شده تا جايگاه ويژه اي براي سري ميزهاي كنفرانس خود قرار دهد و همواره سعي مي كند تا با بهره گيري از خوش فكرترين طراحان و دستگاه هاي روز دنيا ميز كنفرانسي توليد كند كه در خور ادارات و سازمان ها باشد.