صندلي اداري مدرن

همه چيز در مورد همه چيز

صندلي اداري مدرن

۸ بازديد

مبلمان اداري آدينا مجموعه اي از بهترين صندليهاي لوكس و مدرن داري را در مجموعه اي كامل هم در بخش مديريتي و هم در بخش كارشناسي و كارمندي و هم در بخش صندلي كنفرانس تقديم شما نموده است . قيمت صندلي لوكس اداري بالطبع بالاتر از صندليهاي معمولي است . اين صندليهابا طرح شيك و مدرن براي شما تهيه شده است .


صندلي اداري لوكس

در خانه ، كدام صندلي اداري براي راحتي شما كار مي كند؟

كار از راه دور داراي مزاياي متعددي است: صرفه جويي در وقت ، به ويژه از نظر حمل و نقل ، انعطاف پذيري ، خودمختاري و غيره. بين 8 تا 17 درصد از جمعيت شاغل از خانه خود كار مي كنند. حتي اگر اين نحوه عملكرد براي همه مشاغل و همه شخصيت ها مناسب نباشد ، تمايل به پيشرفت دارد.

 

 صندلي اداري لوكس

 

اما چگونه صندلي اداري خود را براي كار راحت در خانه و بدون خطر سلامتي انتخاب مي كنيد؟ از آنجا كه اين يك واقعيت است ، ساعات طولاني نشستن پشت ميز براي بدن مضر است و باعث دردي مي شود كه مي تواند مزمن شود.

 

 صندلي اداري لوكس

 

 اغلب اوقات ، ما صندلي را براي طراحي آن انتخاب مي كنيم ، اما معيارهاي ديگري نيز وجود دارد كه بايد هنگام انتخاب صندلي اداري مناسب در نظر بگيريد. اول ، شما بايد نوع صندلي اداري را كه ترجيح مي دهيد انتخاب كنيد.

چه به صورت دائمي و چه به صورت گهگاه از راه دور كار مي كنيد ، مهم اين است كه در خانه براي كار در شرايط خوب مجهز باشيد ، درست مثل اينكه در دفتر كار مي كنيد. از جمله ملزومات ، صندلي دفتر! در اينجا چند نكته براي كمك به شما در انتخاب صحيح آورده شده است.

 

 صندلي اداري لوكس

 

 بيشتر بخوانيد: صندلي اداري _ راهنماي خريد

 

مارك هاي عمده مبلمان اداري اكنون در تلاشند صندلي هاي كاري مناسب براي استفاده مكرر و طولاني ارائه دهند. بياييد با هم ببينيم كه چگونه يك صندلي اداري براي سازماندهي فضاي دوركاري شما انتخاب كنيم.

معيارهاي انتخاب صندلي اداري براي كار از راه دور:

انتخاب صندلي اداري هنگام كار در خانه اغلب به يك داستان طراحي وابسته است. ما صندلي را انتخاب مي كنيم كه دوست داشته باشيم ، كاملاً با دكوراسيون منزل سازگار باشد و به نظر راحت باشد ، بدون اينكه واقعا معيارهاي مهم سلامتي و عملكرد صندلي را در نظر بگيريم. و با اين حال ، پيشنهاد از نظر مبلمان اداري در حال گسترش است ، انتخاب متنوع است و اكنون مبلمان ارگونوميك وجود دارد.

 صندلي اداري لوكس

 

 

يك صندلي اداري كلاسيك يا ارگونوميك انتخاب كنيد

صندلي اداري ارگونوميك يك صندلي كاملاً قابل تنظيم است: ارتفاع ، عمق صندلي ، تكيه گاه ، دسته هاي تكيه گاه ، پشتي و غيره. برعكس ، يك صندلي اداري استاندارد امكانات تنظيم كمتري را ارائه مي دهد ، به طور معمول ، فقط ارتفاع صندلي قابل تنظيم است. البته تمام ويژگي هاي صندلي ارگونوميك در قيمت آن كه بسيار بالاتر است تأثير دارد.

 صندلي اداري لوكس

 

 

انتخاب شما بيش از هر چيز بايد با توجه به نيازهاي شما و استفاده روزمره از صندلي اداري شما انجام شود ، بدانيد كه يك مدل ارگونوميك براي هر نشستن طولاني مدت بيش از چهار ساعت در روز توصيه مي شود. اما ، شما بايد ويژگي ها و ماهيت كار از راه دور را نيز در نظر داشته باشيد ، به عنوان مثال ، هنگام كشيدن در هنگام كار در خانه ، به راحتي مي توانيد وقفه هاي كوتاهي را براي كشش پاها انجام دهيد.

 

 صندلي اداري لوكس

 

حتما بخوانيد: بهترين صندلي هاي ارگونوميك اداري 2021

 

انتخاب مكانيسم مناسب كج شدن صندلي اداري

هر صندلي اداري ، چه ارگونوميك باشد و چه نباشد ، مكانيزم كج شدن را ارائه مي دهد (حركتي كه هنگام پشت به پشتي تكيه مي دهيد توسط صندلي انجام مي شود). اين مكانيسم از يك مدل به مدل ديگر متفاوت است.

 

 صندلي اداري لوكس

 

مكانيسم شيب همزمان حركتي هماهنگ بين تكيه گاه و صندلي هنگام استراحت روي تكيه گاه است. اين سيستمي است كه توسط متخصصين طب كار و ارگونومي پيشنهاد مي شود ، زيرا امكان پشتيباني بهتر از حركات كاربر را فراهم مي كند. مكانيسم شيب همزمان براي استفاده فشرده (بيش از 7 ساعت در روز) از صندلي اداري شما ترجيح داده مي شود.

 

 صندلي اداري لوكس

 

مكانيسم شيب باعث ديگر باعث مي شود كه صندلي و پشتي در حالي كه پاها را روي زمين و بدون تعادل يا نقاط فشار نگه داريد ، به يك قطعه متمايل شوند. براي استفاده روزانه (كمتر از 7 ساعت در روز) از صندلي اداري توصيه مي شود.

 صندلي اداري لوكس

 

 

مكانيسم شيب كلاسيك بايد براي استفاده متوسط ​​(حداكثر 4 ساعت در روز) از صندلي دوركاري شما محفوظ باشد ، زيرا پشتي و نشيمنگاه يكپارچه است ، كج شدن به سمت عقب باعث جدا شدن پا از زمين مي شود و باعث ايجاد وضعيت بدني و فشرده سازي بدن مي شود. در پاها گردش خون را مختل مي كند.

 صندلي اداري لوكس

 

 

هر مكانيزمي كه انتخاب شود ، مي توان مقاومت پشتي را با توجه به وزن كاربر تنظيم كرد تا از هل دادن صندلي به جلو جلوگيري كند ، يا برعكس ، به محض تماس پشت ، از عقب خم شود. 

 

 صندلي اداري لوكس

 

انتخاب صندلي اداري با بازو يا بدون آن

فقط صندلي هاي اداري ارگونوميك داراي صندلي هاي قابل تنظيم (ارتفاع ، عمق ، شيب و غيره) هستند ، محصولات استاندارد شامل دسته هاي ثابت است كه از نظر ارگونومي توصيه نمي شوند ، زيرا در بيشتر موارد اجازه نمي دهد موقعيت خوبي از بازوها استفاده شود (زاويه راست در آرنج و مچ در راستاي بازوها). بنابراين ، حتي توصيه مي شود در صورت تداخل در حركت ، آنها را برداريد يا آنها را تغيير دهيد ، در حالي كه بازوهاي كم تنظيم شده مي توانند باعث درد در بازوها ، به خصوص در شانه ها شوند.

 

 صندلي اداري لوكس

 

صندلي اداري خود را به درستي تنظيم كنيد

تنظيم ارتفاع ، صندلي ، دسته هاي دستي ؛ اكنون كه آن سنگ قيمتي نادر را پيدا كرديد ، در اينجا ، مرحله به مرحله ، تمام تنظيمات اساسي را كه بايد روي صندلي دفتر كار خود انجام دهيد ، براي لذت بردن از حالت نشسته راحت است.

 

 صندلي اداري لوكس

 

انتخاب صندلي اداري مناسب براي دوركاري خوب است ، تنظيم صحيح آن بهتر است. در اينجا چند نكته در مورد تنظيمات اساسي براي حداكثر راحتي آورده شده است.

تنظيم ارتفاع در حالي كه جلوي صندلي ايستاده ايد انجام مي شود ، صندلي بايد طوري تنظيم شود كه درست زير زانوها باشد. هنگام نشستن در پشت صندلي در حالي كه پشت به پشتي نشسته ايد ، پاها بايد روي زمين صاف و زانوها را در زاويه راست قرار دهيد.

 براي مدل هاي صندلي با عمق صندلي قابل تنظيم: صندلي را بلغزانيد تا پشت زانوها مسدود نشود ، بايد فاصله اي معادل دو انگشت بين صندلي و زانوهاي شما وجود داشته باشد.

 تنظيم صحيح پشتي بايد به صورت نشسته و صاف انجام شود. با استفاده از چرخ كنار صندلي ، تكيه گاه را تا جايي كه پشت شما به درستي پشتيباني كند ، بالا بياوريد.

 تنظيم هدست فقط در محصولات ارگونوميك امكان پذير است ، بايد بدون تحمل فشار به جلو گردن را پشتيباني كند. استفاده از هدست بيش از هر چيز سليقه اي است ، همه از آن پشتيباني نمي كنند ، در اين صورت بهتر است آن را برداريد تا در حركت آزاد باشيد.

 

 صندلي اداري لوكس

 

بيشتر بخوانيد: دلايل استفاده از صندلي اداري ارگونوميك

 

توصيه هاي اضافي ما در مورد بهداشت از راه دور

انتخاب صندلي اداري مناسب براي استفاده شما و تنظيم صحيح ، خطر درد را تا حد زيادي كاهش مي دهد. با اين حال ، در اينجا چند نكته اضافي و عادت هاي خوب براي پذيرش هنگام كار در خانه وجود دارد:

هر دو ساعت 10 دقيقه استراحت كنيد ، مخصوصاً اگر روي رايانه كار مي كنيد.

در طول روز به طور مرتب بلند شويد و براي كشش پاها كمي راه برويد.

بالاتنه و بازوها را بكشيد.

فعاليت بدني منظم داشته باشيد يا حداقل سي دقيقه در روز پياده روي كنيد.

 

 صندلي اداري لوكس

 

صندلي راحتي، در ميان تمام اشيايي كه مي توانيم در دفتر كار خود قرار دهيم، همان صندلي اداري است كه بدون شك موقعيت اجتماعي افرادي كه در آنجا نشسته اند را مشخص مي كند. از تخت هاي سلطنتي گرفته تا صندلي اداري كلاسيك چرم سفيد اداري، عبور از صندلي اداري آمازون، تا صندلي هاي پلاستيكي.

 

 صندلي اداري لوكس

 

در بازار صندلي هاي اداري بي نهايت سبك، قيمت، طرح، رنگ و مواد داريم. اگر زاويه ديد را چند سانتي متر يا از روي صندلي حركت دهيم، آن را به پشت خود منتقل مي كنيم، صندلي راحتي از يك شي مبله و "وضعيت" به يك مكمل "پزشكي" تبديل مي شود.

 صندلي اداري لوكس

 

 

انتخاب صندلي اداري را نمي توان جدا كرد، يعني از يكسري ملاحظات شخصي  ، قد شما چقدر است؟ آيا از گردن، رحم يا ساير مشكلات ستون فقرات رنج مي بريد؟ آيا مي خواهيد وضعيت خود را بهبود ببخشيد؟ يا مثلاً به دنبال اشيايي هستيد كه نه تنها به عنوان يك صندلي كار ساده باشند بلكه مي توانند افراد نشسته را نيز ماساژ دهند؟ پاسخ به اين سوالات و ساير سوالات مشابه بستگي به اين دارد كه بدنبال چه جسمي باشيد.

 

 صندلي اداري لوكس

 

 

به طور خلاصه، مناسب ترين صندلي اداري براي هشت ساعت كار صندلي است كه راحتي كامل را براي كساني كه از آن استفاده مي كنند، تضمين مي كند. در نتيجه، در افراطي اين نتيجه مي گيرد كه اگر محيط كار مشترك است يا حتي اگر چندين نفر از ميز كار يكساني استفاده مي كنند، بايد چندين صندلي مختلف را انتخاب كنيد كه بتواند نيازهاي همه را برآورده كند.

 

 صندلي اداري لوكس

 

حتما بخوانيد : چگونه صندلي اداري مناسب انتخاب كنيم؟

 

ساعاتي كه جلوي رايانه سپري مي شود، مجموعه اي از مشكلات را ايجاد مي كند، كه غالباً در پشت كاربر متمركز است و در اينجا اثر درماني جلسه به وجود مي آيد. اين صندلي به عنوان يك شي طراحي است ، يك قطعه منحصر به فرد از مبلمان اداري، زيبايي را در هم آميخته و از فضاهاي راحتي عبور كرده و وارد دنياي پيچيده سلامتي و ارگونومي مي شود.

 صندلي اداري لوكس

 

 

 

بهترين صندلي اداري ارگونوميك چيست؟

با مقايسه مدل ها و قيمت ها با يكديگر، تفاوت هاي قابل توجهي قابل تشخيص است. اين امر عمدتا به كيفيت مواد استفاده شده و مكانيسم هاي تنظيم موجود بستگي دارد.

در اصل، يك صندلي اداري خوب بايد داراي يك قاب محكم، ترجيحاً از جنس استيل، يك مونتاژ كاملاً مناسب با چرخ هاي كاملاً ثابت باشد، و يك بالشتك كه از كمر پشتيباني مي كند، حتي در صورت ساخت عظيم.

 

 

 صندلي اداري لوكس

 

اگر نيازهاي ويژه اي داريد، صندلي هاي كاملاً ارگونوميك موقت در دسترس است كه بيشتر به خسته نشدن بدن كمك مي كند. بنابراين مي توانيد مدل هايي با تكيه گاه زانو، با پشتيباني پشتي اضافي، با پشتيباني تكان دهنده و ... .

با اين حال مراقب باشيد براي جلوگيري از آرامش بيش از حد و از دست دادن تمركز، مدل هاي خيلي راحت را انتخاب نكنيد.

 

 صندلي اداري لوكس

 

بيشتر بخوانيد : صندلي هاي اداري ارگونوميك ، نحوه انتخاب

 

نحوه انتخاب صندلي اداري

براي همه شناخته شده نيست كه كارمند، كه استادانه آن را حسابدار نشان مي دهد، چه مدت را صرف نشستن مي كند و به طور باورنكردني به 1700 ساعت در سال مي رسد كه جلوي ميز خود در دفتر يا اتاق كار نشسته است!

ما واقعاً زمان زيادي را در اين موقعيت مي گذرانيم و بنابراين مكان نشستن به سوالي تبديل شده است كه شك بيشتري ايجاد مي كند و بنابراين پاسخ هاي بيشتري ارائه مي دهد.

 

 صندلي اداري لوكس

 

 

تا چند سال پيش، صندلي هاي مسافرتي منحصراً با ماتريس طراحي / قيمت خريداري مي شدند، امروز ما بايد موارد ديگري مانند ارگونومي، راحتي، اندازه، پايه و ثبات نسبي و سازگاري اجتناب ناپذير با محيط زيست را به آنها اضافه كنيم. يك صندلي اداري ارگونوميك خوب مي تواند كارهاي زيادي در كاهش آسيب هاي محل كار داشته باشد.

 صندلي اداري لوكس

 

 

 ارگونومي به طور كلي در تصميم گيري براي خريد صندلي هاي اداري نقشي اساسي دارد و اين امر براي سلامتي مفيد است. در واقع مطالعات نشان مي دهد كه يك صندلي اداري خوب است كه ارگونومي باشد و مي تواند كمك زيادي به كاهش آسيب هاي ناشي از كار در محل كار كند و حتي باعث مي شود ساعات كاري كه كارمندان درخواست درد در ناحيه سر، شانه ها، كمر و بازوها را دارند كاهش يابد.

 

اندازه مناسب چيست؟

وقتي صحبت از ارگونومي در رابطه با صندلي اداري مي شود، هيچ اندازه اي متناسب با همه وجود ندارد. به همين دليل است كه توانايي تنظيم آن در ارتفاع فاكتور مهمي است. خيلي اوقات، مي توانيد ارتفاع نشيمن گاه و زاويه بازو و همچنين زاويه شيب و موقعيت تكيه گاه كمر را تغيير دهيد.

  راحتي بدون شك هر حالت را راحت تر مي كند تا عملكرد بهتري داشته باشد. بدون شك، در مقايسه، شما به راحتي نشسته كار مي كنيد ؛ ابعاد اساسي براي مديريت فضا در دفتر ما است.

پايه و پايداري از نقاط برجسته است، زيرا حتي امروزه صندلي نيز اغلب "واگن برقي" است و بنابراين مجهز به چرخ است و سرانجام اثر محيطي اجتناب ناپذيري دارد! حتي صندلي اداري خميده اگر گواهي سبز داشته باشد فروش بهتري دارد!

 

با مشاهده به سايت هاي متعدد، يا فروشگاه هاي پر زرق و برق در مركز، و همچنين انبارهاي صنعتي غم انگيز برخي از شركت هاي چند مليتي، ديد ما با انتخاب هاي زيادي در مورد صندلي اداري پر شده است.

هنگامي كه مي خواهيم صندلي اداري را لمس كنيم، اولين فكر به بالشتكي است كه دارد، زيرا بسته به ضخامت خود بالشتك، صندلي درجه خاصي از راحتي را ايجاد مي كند. لايه دو لايه بالشتك بدون شك همان چيزي است كه ما توصيه مي كنيم.

 

براي پوشش مي توان تعداد نامحدودي از مواد را انتخاب كرد. مصنوعي، چرم طبيعي، پلاستيك و غيره مواد بايد با مكاني كه صندلي را در آن قرار مي دهيم و ميانگين زمان استفاده از صندلي همراه باشد. اگر يك مكان گرم با استفاده بيش از شش ساعت، پوشش طبيعي را توصيه مي كنيم، در غير اين صورت ماده ممكن است از اهميت نسبي برخوردار باشد، از آنجا كه گرم شدن صندلي، يعني دماي ثابت سطح نشيمن، كاملاً با دماي خارجي و تعداد ساعاتي كه همان فرد در آنجا نشسته است ارتباط دارد.

 

براي مطالعه بيشتر شما : جلوگيري از كمردرد با استفاده صحيح از مبلمان و صندلي اداري

 

احساس مهم ديگر نرمي صندلي است كه توسط بالشتك و بدون شك طراحي تضمين مي شود. شكل، رنگ و همه آن روابط زيبايي كه باعث مي شود ما يك صندلي راحتي را تعريف كنيم كه اگر قيمت مناسب امكانات ما باشد، براي خريد به آنجا مي رويم.

ما در سبك شغلي اين راهنما را به سه بخش كلان تقسيم كرده ايم: صندلي دفتر اقتصادي، صندلي هاي ارگونوميك و صندلي اداري مسابقه اي.

 

آنها از چه ماده اي ساخته شده اند؟
 
دو نوع روكش ساده محبوب از مش و چرم (ساختگي يا واقعي) هستند، اگرچه يافتن صندلي هاي اداري پارچه اي امكان پذير است. هركدام مزايا و معايبي را ارائه مي دهند كه هميشه بهتر است در نظر گرفته شوند.
  
 
ساختار قابل تنظيم
 
داشتن يك صندلي اداري با ساختار خميده براي از بين بردن تنش در ناحيه كمر بسيار مهم است. به اين ترتيب مي توانيد راحت ترين موقعيت را نه تنها براي كار، بلكه براي گاه به گاه آرامش پيدا كنيد.
 
انواع مختلفي از مكانيزم ها براي خم شدن و بستن صندلي هاي اداري وجود دارد. بياييد ببينيم آنها چه هستند و چه مزيت هايي دارند.
 
 

براي استفاده از مشاوره كارشناسان ما در مورد دكوراسيون اداري با شماره 02144620086 تماس حاصل فرماييد

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.