آرشیو فروردین ماه 1399

همه چيز در مورد همه چيز

دكوراسيون اداري دفتر وكالت

۶۱ بازديد

دكوراسيون اداري دفتر وكالت

دكوراسيون اداري دفتر وكالت موضوع امروز مما در اين مقاله است و قصد داريم در مورد نحوه چگونگي اجرا و طراحي دكوراسيون اداري براي انواع مختلفي دفاتر وكالت صحبت كنيم. در ادامه با ما همراه باشيد.

همان طور كه مي دانيد اولين و مهم ترين هدف در طراحي دكوراسيون اداري يك فضا، القا و ايجاد انرژي مثبت و حس آرامش در افراديست كه در آن مكان حضور دارند مي باشد. در كنار توجه به اين هدف مهم بايد طراحي دكوراسيون داخلي با نوع كاربري فضاي مورد نظر ، تناسب داشته باشد. لازمه رسيدن به اين تناسب داشتن اطالاعات كافي در مورد روحيات، سنين و به طور كلي اطلاعات روان شناسي از افرادي است كه در آن فضا حضور خواهند داشت. در ادامه به بررسي اين جنبه از طراحي دكوراسيون اداري دفتر وكالت مي پردازيم.

دكوراسيون داخلي مطب

۶۷ بازديد

دكوراسيون داخلي مطب 

دكوراسيون داخلي مطب عنوان امروز ما در اين مقاله است . ما در تحريريه مبلمان اداري يكتا قصد داريم به بررسي دكوراسيون داخلي در تعدادي از مراكز پزشكي نظير مطب ها بپردازيم. با ما همراه باشيد.

همانطور كه آشنا هستيد اولين هدف از اجرا و طراحي يك دكوراسيون و مبلمان اداري خوب، القا و ايجاد حس مثبت و آرامش در محيط و افراديست كه قصد حضور در آن محيط را دارند مي باشد. در كنار اين هدف كه به عنوان مسير اصلي در هر نوع طراحي دكوراسيون است، توجه به كاربري مكان مورد نظر نيز دومين هدفيست كه در حين طراحي و اجرا بايد به آن توجه كرد. از اين روست كه دنياي طراحي و دكوراسيون وارد پيچيدگي هاي جذاب خود مي شود. اما چگونه مي توان دكوراسيوني متناسب با كاربري محيط طراحي و اجرا كرد؟

در ادامه همراه ما باشيد " مبلمان اداري يكتا "

راهنماي چيدمان مبلمان اداري

۶۹ بازديد

راهنماي چيدمان مبلمان اداري

چيدمان مبلمان اداري مدرن در يك دفتر اداري داراي لم و تخصص خودش است كه اصطلاحا آنرا دكوراسيون اداري مدرن ميناميم . ما در اين مقاله سعي كرده ايم كه نكات كاربردي در مورد چيدمان محصولات اداري را براي مشتريانمان توضيح دهيم .

براي دفتر خود مبلمان اداري جديد مي خواهيد خريد كنيد . قبل از آن بهتر است به فكر طراحي و چيدمان مبلمان اداري مدرن در اين دفتر باشيد .آدينا براي شما يك راهنماي كاربردي تدوين كرده است لطفا در ادامه با ما همراه باشيد :

مبلمان اداري براي شركت

۶۴ بازديد

 مبلمان اداري براي شركت :

مجموعه  حرفه اي مبلمان اداري آدينا بعنوان يكي از برترين برندهاي مطرح در صنعت طراحي و توليد انواع مبلمان اداري در سبك هاي مدرن و كلاسيك و بعنوان يكي از پيشتازان اين حرفه در زمينه ارائه انواع مبلمان و ميز و صندلي اداري لوكس و شيك ميباشد  .

تاثير شيوع كرونا بر ساخت و ساز

۵۵ بازديد

تاثير شيوع كرونا بر ساخت و ساز | شيوع ويروس جديد كرونا در روز‌هاي اخير بخش زيادي از اقتصاد را درگير خود كرده است و تبعات اقتصادي آن شايد تا ماه‌ها بعد گريبان گير بنگاه‌هاي مختلف اقتصادي در كل دنيا باشد. يكي از بخش‌ها ساخت‌ و ساز و طراحي داخلي است. در پي شيوع اين ويروس اغلب كارگاه ها و كارخانه جات تعطيل شده اند. تعطيلي  گرچه براي حفظ سلامت و بهداشت محيطي در جامعه امري اجتناب ناپذير و ضروري است، اما تأثيرات منفي  آن بر اقتصاد جامعه در ابعاد گسترده اي مي باشد. كرونا ويروس همان‌طور كه در بخش‌هاي مختلف اجتماعي و اقتصادي تأثيرات بسيار جدي گذاشته است ، حوزه دكوراسيون داخلي و مبلمان اداري را نيز از اين تأثير بي‌نصيب نگذاشته و بر روند كار تأثيرات بسيار جدي داشته است.

طراحي داخلي در طرح فاصله گذاري اجتماعي

۵۸ بازديد

طراحي داخلي در طرح فاصله گذاري اجتماعي : يكي از نتيجه هاي شيوع و انتشار ويروس كرونا در تمام دنيا ، ايجاد طرح ها و پروتكل هايي همچون فاصله گذاري اجتماعي و  همينطور خانه نشيني تعداد زيادي از مردم است. شرايطي كه ما از پايان آن خبر نداريم و نمي دانيم مهمان موقتي ما است يا تا مدت ها ماندگار خواهد بود. اما اين به چه معنا براي حوزه طراحي داخلي مي باشد و طراحي داخلي خانه ها ، مناسب با شرايط موجود و كرونا چه طور خواهد بود؟ اين شرايط چه تغيير و تاثييري بر مفهوم سنتي خانه ها خواهد داشت؟ عوامل اجتماعي اصلي تاثيرگذار و مهم در طراحي  داخلي خانه ها در آينده كدامند؟ همه اين ها سوالاتي هستند كه معماران و طراحان داخلي بايد به دنبال پاسخي برايشان باشند.

با مبلمان اداري آدينا آرامش را تجربه كنيد .

طراحي داخلي و كرونا ويروس

۶۳ بازديد

طراحي داخلي و كرونا ويروس :

امروزه با افزايش مبتلايان ويروس كرونا ، يك متخصص طراحي داخلي به اهميت طراحي دكوراسيون اداري  و ربط آن به مهار كرونا ويروس پرداخته است .

مي دانيم كه مقامات در تمام دنيا به دنبال مهار و راهي براي جلوگيري از افزايش مبتلايان ويروس كرونا هستند . پروفسور (لينزي تن) هماهنگ كننده برنامه هاي داخلي در دانشگاه علوم انساني آوبورن ، بررسي كرده كه چگونه طراحي داخلي برخي مناطق ميتواند بر انتقال ويروس تاثير بگذارد . خانم پروفسور تَن ، آزمايشگاه اكولوژي طراحي و همينطور لابراتوار تازه تاسيس شده علوم انساني پاتوژني را مديريت مي كند . اينها مراكزي هستند كه دانشجويان در آن جا به مراحل بيماري ها مختلف و نوع و مدل پخششان در محيط هاي متنوع را مطالعه مي كنند . جالب اينجاست كه در اولين روز هاي انتشار كرونا ويروس ، پروفسور تَن از امكان توقف شيوع با طراحي خاص محيط وجود دارد .

" طراحي داخلي و كرونا ويروس "

ظرافتهاي طراحي و دكوراسيون داخلي يك صرافي

۶۴ بازديد

امروز در وبلاگ آدينا ميخواهيم تجربه اي را كه در طراحي و اجراي دكوراسيون يك صرافي بنام صرافي آراكس داشته ايم را با شما همراهان هميشگي مبلمان اداري آدينا به اشتراك بگذاريم .دكوراسيون اداري يك صرافي جزو موارد طراحي خاص محسوب ميشود و داراي ريزه كاري هاي خاص خود ميباشد پس در ادامه با آدينا همراه باشيد :

مبلمان اداري و اصول خريد مبلمان اداري

۵۵ بازديد

مبلمان اداري و اصول خريد مبلمان اداري :

در اين مقاله اصول و قوانيني كه بايد در زمان خريد مبلمان اداري به آن توجه داشته باشيد نظير مواردي همچون كارايي، كيفيت و راحتي مبلمان اداري را براي شما توضيح داده ايم تا راحتتر كار خريد و انتخاب را انجام دهيد .سئوالاتي كه در اين مقاله بررسي شده اند و به آنها پاسخ داده شده است عبارتند از : چه زماني مبلمان اداري بخرم ؟ از كجا مبلمان اداري بخرم ؟ چگونه اعتبار فروشنده مبلمان اداري را چك كنم ؟مبلمان اداري چند سال بايد گارانتي فروش داشته باشد ؟

امروزه جنس,رنگ و طرح هاي جديد در مبل اداري بسيارزياد و  متنوع شده كه در واقع قدرت انتخاب  خريدار را نسبت به خريد محصول مد نظر خود باز تر ميكند.  اما محصولات  اداري بايد چه ويژگيهايي داشته باشد تا خريدار را بخود جذب كند .ما در اين مقاله كوتاه سعي داريم تا قوانيني كه بايد رعايت شوند را اعلام كنيم

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

۷۴ بازديد

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن چيست ؟ پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن را از كجا مي توان تهيه كرد ؟ شركت هاي معتبر در زمينه طراحي و توليد پارتيشن اداري متحرك كدام اند ؟ پارتيشن اداري منحرك چه تفاوتي با ساير پارتيشن هاي اداري دارد ؟  سوالات اين چنين در ذهن مخاطبان ما كه قصد تهيه پارتيشن اداري دارند ، بوجود مي آيند . پاسخ به اين سوالات توسط كارشناسان زمينه مبلمان اداري صورت مي گيرد تا بهترين راهنمايي را به شما همراهان مبلمان اداري يكتا ارائه دهيم . در ادامه همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا باشيد :

پارتيشن اداري متحرك چيست ؟