آرشیو اردیبهشت ماه 1399

همه چيز در مورد همه چيز

ابزار مفيدي كه بايد روي ميز كارتان داشته باشيد

۵۶ بازديد

هيچ چيزي مثل يك ميز كار شلوغ بهره وري شما را پايين نمي آورد.

همه ما به دنبال آرامش در محيط كار و كارايي بيشتر هستيم، گاهي در انجام و يا تكميل كاري به مشكل برمي خوريم و نمي توانيم كارهايمان را به موقع تمام كنيم.

در اين مواقع بهتر است يك نگاهي به ميز كارتان بيندازيد. شايد اين عدم كارايي به خاطر بي نظمي و بهم ريختگي روي ميز كارتان باشد.

امروز بچه هاي تحريريه شركت مبلمان اداري آدينا تصميم دارند تا با شما خوانندگان عزيز در مورد سازماندهي ميز كار و ابزار مفيد براي يك ميز كار، مطالبي را به اشتراك بگذارند.

هزينه مبلمان اداري و انتخاب مبلمان اداري

۵۷ بازديد

هزينه مبلمان اداري و انتخاب مبلمان اداري

در بحث دكوراسيون اداري ،هزينه مبل اداري در انتخاب نوع آن بسيار مهم است. مبلمان اداري در طرح ها و سبك هاي مختلف وجود دارند. برخي از آنها شبيه طرح هاي معاصر هستند، در حالي كه بعضي از روش هاي معمول را ترجيح مي دهند. هزينه مبلمان اداري در اولويت اول است، فرهنگي كه مي خواهد ترويج كند و نوع كسب و كار در آن باشد. با اين حال، معيارهاي اساسي متعددي وجود دارد كه بايد در ذهن داشته باشيد، مانند:

بودجه

مبلمان اداري نبايد كل هزينه شما را بسوزاند. بايد در بودجه شما در نظر گرفته شود و در عين حال، آنها بايد شيك و ارگونوميك باشند. مبلمان اداري مقرون به صرفه به راحتي در دسترس است با اين حال شما نبايد بر كيفيت متمركز شويد.

فضا

يكي از منابع اصلي، كه اغلب ما تمايل به ناديده گرفتن آن داريم، فضا است. در تلاش خود براي يافتن بهترين كيفيت و مبلمان اداري شيك، ممكن است در مورد چگونگي استفاده از فضاي انتخابي، مبلمان اداري شما از دست برود. مبلمان اداري با كيفيت خوب بايد فضا را براي جنبش آزاد فراهم كند، بدون اينكه به فاكتور ازدحام دچار شود.

چند منظوره

مبلمان اداري نيز بايد براي فعاليت هاي بيشتر و همچنين منطقه ذخيره سازي بيشتر مجهز باشد. اكثر مبلمان مدرن به گونه اي طراحي شده است كه فضاي بيشتري را براي چيزهاي بيشتري در اختيار قرار دهد. براي مثال، فضاي ذخيره سازي فايل ها و پوشه ها، كانال براي سي دي ها، كشويي براي حفظ كالاهاي كوچك، قلم، دفترچه يادداشت ها و ورق هاي كاغذ، فضا براي چاپگر، لپ تاپ، و غيره.. است.

بيشتر بخوانيد :انتخاب مبلمان اداري ، معيارها و اصول

ميز كامپيوتر

ما نمي توانيم بدون كامپيوتر كار كنيم. بنابراين، هنگام انتخاب محصولات اداري، بايد به خاطر داشته باشيد كه فضاي كافي در محل دفتر براي يك رايانه مناسب وجود داشته باشد.

با توجه به نكات فوق، اگر شما مبلمان اداري مانند ميز كامپيوتر و غيره را انتخاب كنيد، مطمئنا چيزي را در راستاي اهداف شركتتان جلو برده ايد و لذت بردن از محيط مورد نظرتان را در دفتر خود خواهيد داشت.

حتما بخوانيد:ميز كلاسيك زيبا ساخته شده از چوب

<<آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما >>

لطفا با كارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشيد .

 

مبلمان اداري و پشتيباني از تغيير فرهنگي

۴۸ بازديد

 

شايد دخالت اثاثيه فيزيكي در تغيير فرهنگ سازماني يك شركت در گذشته كمي عجيب بنظر ميرسيد اما امروزه ديگر اين امر كه يك دفتر كاري و چيدمان محصولات اداري و همچنين سبكدكوراسيون اداري آن دفتر بيانگر شخصيت كاركنان و احترامي كه به مشتريانشان ميگذارند ميباشد ما در اين مقاله سعي كرده ايم كه اين مسئله را كمي باختصار براي همراهان مبلمان اداري آدينا توضيح دهيم پس در ادامه با ما همراه باشيد :

طراحي زيباي مطب دندانپزشكي و تاثير آن در آرامش بيمار

۵۴ بازديد

 

طراحي زيباي مطب دندانپزشكي و تاثير آن در آرامش بيمار، موضوعي است كه امروز تيم تحريريه “شركت مبلمان اداري يكتا” به آن پرداخته است و مواردي را در اين زمينه با شما دوستان گرامي به اشتراك ميگذارد. با ما همراه باشيد.

مطب يا كلينيك مكاني است كه شما اكثر وقت روزانه خود را در آن سپري مي كنيد. از اين رو لازم است تا با طراحي دكوراسيون اداري مطب و توجه به برخي نكات كه در ادامه به آن مي پردازيم محيطي را فراهم كنيد تا در ايجاد روحيه اي شاد براي خودتان و بيماران مؤثر باشد.

همين امر موجب مي شود تا بيماران در اين روزها كه رقابت بين مطب ها وكلينيك هاي دندانپزشكي زياد است شما را انتخاب كنند. يادتان باشد زيباي دكوراسيون اداري هر محيطي به پيشرفت و ترقي آن مجموعه كمك شاياني مي كند.

اهميت طراحي زيبا مطب دندانپزشكي در آرامش بيماران

۴۹ بازديد

 

امروزه بچه هاي تحريريه ي شركت مبلمان اداري آدينا تصميم دارند تا با شما خوانندگان عزيز در مورد موضوع دكوراسيون مطب دندانپزشكي مواردي را به اشتراك بگذارند.

از ديگر قسمت هاي مهم در طراحي دكوراسيون تجاري مي توان به طراحي دكوراسيون مطب ها از جمله مطب دندانپزشكي اشاره كرد.

بيشتر بخوانيد :" چگونه بهترين طراحي داخلي را براي م

حرفه اي دكوراسيون اداري خود را طراحي كنيد

۶۰ بازديد

حرفه اي دكوراسيون اداري خود را طراحي كنيد

 

امروزه ايجاد يك تصوير مثبت از شركت و برند شما از اهميت زيادي برخوردار است به طوري كه فكر و ذهن مردم را به سرعت به سمت يك فكر و انديشه اي مثبت هدايت كند.

حرفه اي دكوراسيون اداري خود را طراحي كنيد

 

امروزه ايجاد يك تصوير مثبت از شركت و برند شما از اهميت زيادي برخوردار است به طوري كه فكر و ذهن مردم را به سرعت به سمت يك فكر و انديشه اي مثبت هدايت كند.

چگونه بهترين طراحي داخلي را براي مطب خود پياده كنيم

۵۵ بازديد

چگونه بهترين طراحي داخلي را براي مطب خود پياده كنيم

 

حتما بارها برايتان پيش آمده كه ساعتها براي ملاقات با پزشك معالج خود در مطب وي معطل شده ايد.

 

خيلي وقت ها شما حال خوشي نداريد و با مشكلي كه از آن رنج مي بريد در مطب در حال انتظار مي مانيد ، بسيار خوب است كه اين زمان را بتوانيد راحتتر و با آرامش بيشتر سپري كنيد و در آسايش باشيد  تا نوبت شما فرا برسد.

 

ما در اين مطلب تصميم داريم نمونه ها و توضيحاتي از دكوراسيون داخلي مطب را جهت ايده در اختيار شما عزيزان قرار بدهيم.

 

مبلمان اداري حرفه اي يكتا

۵۵ بازديد

مبلمان اداري حرفه اي يكتا 

ميز اداري حرفه اي

مبلمان اداري حرفه اي و ميز اداري چيزي است كه  براي هر كارمند بايد در اتاق كار خود  آن را داشته باشد و در هر اداره اي وجود آن ضروري است . زماني كه در جستجوي  يك ميز اداري حرفه اي يا مبلمان اداري حرفه اي براي دفتر كار خود مي باشيد ، موارد زيادي براي بررسي قبل از انتخاب اين محصول اداري  وجود دارد. يك ميز اداري حرفه اي  و مناسب كه متناسب با نيازهاي كاركنان شما باشد  مي تواند تغييرات اساسي كه براي خلق و خوي شما مناسب باشد ايجاد كند و همچنين ميزان بهره وري،سلامت و راحتي را نيز در محل كار شما ارتقا دهد . انتخاب ميز حرفه اي نياز به داشتن دانش دارد ما در اينجا توصيه هايي كه براي انتخاب يك مبلمان اداري حرفه اي بايد در نظر بگيريد را به شما ارائه مي نماييم .

پروژه هاي مبلمان اداري

۵۵ بازديد

پروژه هاي مبلمان اداري

امروزه ديگر حجم و ميزان دكوراسيون اداري سازمانهاي بزرگ ،نظير پتروشيمي ، بانكها ، ادارات بيمه ، فضاهاي تجاري و…بقدري بزرگ هست كه بتوان  كلمه پروژه را به آن اطلق كرد و آنرا پروژه مبلمان اداري و يا  دكوراسيون اداري ناميد  .پروژه هاي انجام شده در شركت مبلمان اداري يكتا  و نمايش آنها در اينجا و صحبت كردن در مورد جزئياتشان هم باعث قوت قلب مشتريان ما ميشود  و هم بنوعي نشانگر توان و  قدرت طراحي و توليد كارخانه يكتا دكور ميباشد  ،  اينكار باعث ميگردد تا مشترياني كه كارهاي بزرگ نظير سالن همايش و… دارند با طمينان خاطر  اين شركت را  بعنوان مشاور اجرايي خود انتخاب نمايند.به همين جهت در اين بخش كارشناسان ما با معرفي چندين  پروژه كه  كار آن از صفر تا صد و يا از طراحي تا نصب ، توسط اين شركت براي مشتريان عزيزمان انجام شده است ،سعي كرده اندم تا هم اعتماد و وفاداري مشتريان و هم مشتري محوري شركت  را  نمايش دهند .در پروژه هاي دكوراسيون و  مبلمان اداري ما با انجام طراحي سفارشي و خاص مطابق با سليقه شما ،سعي در تعامل بيشتر با مشتري داريم و همچنين  با توليد بموقع  با استفاده از  ماشين آلات پيشرفته، سعي در بالا بردن كيفيت محصولات خود داشته ايم  .

طراحي سفارشي  پروژه هاي مبلمان اداري

ما با استفاده از متخصصان كارگشته ،با تجربه و تحصيلكرده در واحد طراحي سعي ميكنيم با ارائه چندين طرح دو بعدي و سه بعدي قبل از اجراي پروژه ، تاييد كارفرما را در مورد نحوه چيدمان و هارموني رنگها جلب نمائيم . اين كار با دخيل كردن نظرات كارفرمايان و همچنين جمع آوري داده هاي محيطي از محل پروژه صورت ميگيرد شايد در مرجحله طراحي ساعتها زمان صرف همفكري و جلسه با كارفرما شود ولي ما هيچ عجله اي براي عبور از اين بخش نداريم زيرا معتقديم در زمان طراحي بهتر ميتوان نقطه نظرات مشتري را درك كرد و در زمان اجرا هزينه تغييرات چه از لحاظ قيمت و چه از لحاظ زمان بسيار بالاست .

برنامه ريزي زماني پروژه هاي مبلمان اداري

درست است كه پروژه هاي مبلمان اداري، شايد از لحاظ حجم ريالي و يا بزرگي محدوده به پروژه هايي نظير پروژه هاي صنعت نفت و گاز نرسند اما ما بعنوان يك شركت مبلمان اداري حرفه اي ميدانيم كه پروژه نياز به يك برنامه زمانبندي دقيق دارد بنابراين واحد برنامه ريزي سفارشات يكتا دكور با بهره گيري از متخصصين برنامه ريزي پروژه سعي كرده تا نهايت تعهد خود را در تحويل بموقع پروژه به مشتريان اثبات نمايد .