مبلمان اداري چيست
.jpg)
مبلمان اداري و نكات كليدي كه در مورد آن بايد بدانيد .
مبلمان اداري در دنياي مدرن امروز تبديل به يك ضرورت شده است .هر كسي كه ميخواهد يك كسب و كار جديد را شروع كند و يا يك كسب و كار موجود را توسعه دهد به مبلمان اداري نياز اساسي خواهد داشت . بنابراين يكي از موضوعات اساسي در شركتهاي امروزي الزامات چيدمان و دكوراسيون محيطهاي اداري ميباشد زيرا اكثر افراد شاغل در يك شركت بيشترين زمان خود را حتي بيش از اينكه در محل زندگي و خانه خود سپري كنند در دفتر كار و فضاي اداري سازمان خود صرف مينمايند .
شايد به همين دليل بتوانيم بگوييم حتي اجرا و طراحي مبلمان و دكوراسيون اداري بر اجراي دكوراسيون منزل و فضاي خانگي ارجحيت و برتري خاصي دارد .زيرا در منزل شايد مباحثي نظير بهره وري و ارتقا كارامدي كمتر معني داشته باشد زيرا منزل بيشتر محلي براي اسايش و تمدد اعصاب و افكار ميباشد ولي برعكس در يك اداره اينگونه مباحث خيلي پر رنگ تر هستند و بنابراين مساله چيدمان و دكوراسيون اداري در انها بسيار ضروري و يا شايد حياتي ترين عامل باشد . معمولا ۳فاكتور ارامش ،زيبايي و بهره وري بيشتر را ميتوان با يك چيدمان صحيح و البته قبل از ان با انتخاب مبلمان اداري مناسب پوشش داد . ما در اين نوشته سعي داريم كه از صفر تا صد موضوعات كاربردي و مهم را در مورد مبلمان اداري به مشتريان خود ارائه نماييم .
شركت آدينا با داشتن تجربه مفيد –ماشين آلات پيشرفته –كارخانه با فضاي مفيد براي نگهداري محصولات –نصابان حرفه اي محصولات اداري مورد نياز شما را با بسته بندي شيك تامين مينمايد .
مبلمان اداري يكتادكور توليد كننده انواع مبلمان اداري مدرن مي باشد. براي آشنايي با محصولات ما به بخش هاي مربوط مراجعه نماييد.
طراحي مبلمان اداري مهمتر از توليد
طراحي مبلمان اداري يك مقوله كاملا تخصصي و حرفه اي است كه در طول زمان رشد كرده و همواره متاثر از شرايط محيط و هنرهاي روز بوده است . اين مقوله بدرستي پايه توليد و ساخت انواع مبلمان و ملزومات اداري ميباشد . علم طراحي مبلمان اداري امروزه از توانايي هاي ايجاد شده توسط تكنولوژي بهره هاي وافري برده و انواع نرم افزارهاي طراحي به كمك متخصصان اين شاخه از علم و هنر امده اند .
طراحان با تجربه با استفاده از انواع نرم افزارهاي پيشرفته و شبيه ساز دو بعدي و سه بعدي ،نظير اتوكد،تري دي مكس و وي ري ،ميتوانند بدقت فضاي چيدمان و دكوراسيون اداري را در محيط اداري شما شبيه سازي نمايند .شما با بررسي اين طرحها قبل از اجراي دكوراسيون اداري د دفتر كار خود ميتوانيد آنچه كه اتفاق خواهد افتاد را بر روي مونيتور كامپيوتر خود ملاحظه نموده و بعد دستور شروع بكار بدهيد .
مطمئن باشيد اگر در زمان طراحي كليه جزئيات يك محصول اداري بعنوان مثال يك ميز مديريت در نظر گرفته شود در زمان توليد بدون شك يك محصول ايده ال و زيبا ساخته خواهد شد . همواره بخاطر داشته باشيد در زمان طراحي يك محصول ميتوانيد يك ايراد را با يك ريال حل كنيد اما در زمان ساخت اين هزينه ميتواند ميليونها برابر شود . بنابراين قبل از اقدام به ساخت حتما از يك كارشناس خبره در زمينه طراحي مبلمان اداري بهره بگيريد .
شركت آدينا با بهره گيري از متخصصين طراحي داخلي با تجربه در زمينه دكوراسيون اداري و با ارائه بيش از ۵۰۰پروژه طراحي موفق ميتواند مشاور مناسبي براي شما مشتريان عزيز در زمينه طراحي داخلي دفتر كار باشد .
محصولات مبل اداري مدرن يكتادكور را ببينيد
مبل اداري و جايگاه ان در دفاتر اداري
مبل اداري و نيم ست اداري ديگر در همه سالنهاي انتظار به چشم ميخورد .واقعا يكي از ملزومات مورد نياز براي فضاي پذيرايي –استراحت و انتظار مشتريان و مراجعين مبل و نيم ست اداري ميباشد .اين لوازم در مطبها دفتر وكلا بانكها و..ساير فضاهاي اداري و تجاري جايگاه خود را بدرستي يافته اند .معمولا اين نوع محصول را به دو قسمت مبل و نيم ست راحت اداري و مبل و نيم ست رسمي اداري تقسيم بندي ميكنند .
مبل اداري در رنجهاي مختلف قيمتي در بازار ارائه ميگردد و البته دليل آن به مواردي نظير نوع چرم استفاده شده در مبل اداري،نوع چوب يا فلز استفاده شده و نوع رنگ آميزي چوب برميگردد .شركت مبل اداري آدينا سعي دارد تا با كيفيت ترين كارها را با مناسبترين قيمتها در اين زمينه ارائه نمايد .
در اينجا نياز به ياد اوري ميباشد كه اين محصولات بصورت مبل تك نفره –مبل دو نفره و مبل سه نفره توليد و به بازار ارائه ميگردند به مجموعه دوعدد مبل تك نفره و يك عدد مبل دو نفره نيم ست اداري گفته ميشود معمولا نيم ستها را با جلو مبلي و همچنين عسلي هاي كوچك تكميل ميكنند تا كار پذيرايي از مهمانها بصورت راحت تري صورت پذيرد . چرم و چوب و يا چرم و فلز و همچنين فوم سرد مواد اصلي تشكيل دهنده يك مبل اداري ميباشند .
شركت آدينا با ارائه رنج متنوعي از مبل و نيم ست اداري در قالب سبك هاي مدرن و كلاسيك سعي كرده تا مشتريان لوكس پسند خود را نيز راضي نگهدارد .
ست مبلمان اداري ، نوآوري در طراحي و توليد محصولات اداري
ست مبلمان اداري به مجموعه اي هماهنگ از مبلمان و لوازم اداري گفته ميشود .اين ملزومات با زمان تغيير ميكنند و بنوعي تغييرات و رشد ادارات انها را نيز تغيير ميدهد و از شكلي به شكل ديگر در مي اورد .در اين محصولات همچنان سازگاري و هماهنگي بين زير مجموعه هاي تجهيزات اداري اولويت اول است . اين يكپارچگي در طراحي و چيدمان مبلمان و دكوراسيون اداري بايد در نظر گرفته شود .معمولا مديران ارشد سازمان به اين موارد اهميت بيشتري ميدهند .
شركتهاي پيشرو در صنعت طراحي و ساخت مبلمان و ملزومات اداري همواره بحث يكپارچگي در ست ها را در برنامه كاري مداوم خود در نظر ميگيرند اين هماهنگي بين اجزا از بالاترين و مهمترين محصول كه در قلب فرماندهي سازمان قرار ميگيرد يعني ميز مديريت شروع ميشود و بقيه اجزا را با سازگاري با اين محصول طراحي و توليد مينمايند مواردي نظير ميز كارشناسي –ميز كارمندي –ميزهاي كارگروهي و ميز پذيرش .
در يك ست اداري علاوه بريكپارچگي مباحثي مانند كارايي محصول زيبايي آن و همچنين كيفيت و دوام آن نيز مسئله در خور توجهي است . اين محصولات اداري بايد طوري طراحي گردند كه هر فردي در هر پستي بتواند نيازهاي خود را با استفاده صحيح از آنها مرتفع نمايد . امروزه با مدرن شدن تكنولوژي تغييرات بسيار وسيعي در حوزه كاربردهاي مبلمان و ملزومات اداري رخ داده و يك محصول ميتواند با چند كاربرد طراحي و توليد شود . صندلي اداري را نيز نبايد در بحث ست مبلمان اداري فراموش كرد .
شركت آدينا با ارائه محصولات خود در قالب ستهاي اداري متنوع و زيبا سعي در پاسخگويي به اين نياز مديران مجموعه هاي اداري و خصوصي داشته است .
محصولات ميز اداري مدرن يكتادكور را ببينيد
مبلمان اداري چيست ؟ تعاريف و اصطلاحات
مبلمان اداري چيست ؟اين عبارت چه مجموعه اي از كالاها و محصولات را در بر ميگيرد ؟ انواع مبلمان و ملزومات دفتري كدامند ؟آيا براي خريد اين محصولات اداري چك ليست خاصي وجود دارد ؟آيا هر فردي كه يك شركت تاسيس ميكند موظف است تا از مبلمان اداري نو براي تجهيز و راه اندازي دفتر كار خود استفاده كند ؟
همانطور كه اكثر افراد با شنيدن اين عبارت در ذهن خود مجموعه اي از ميز و صندلي اداري را در نظر ميگيرند ميتوان گفت كه عبارت مبلمان دفتري به گروهي از لوازم و تجهيزات اداري گفته ميشود كه مهمترين انها صندلي اداري و ميز اداري ميباشند و ميتوان آنها را در جاي جاي شركتها ملاحظه كرد مكانهايي نظير اتاق جلسات –سالن همايش –اتاق هاي پرسنل و مكان هاي استراحت و انتظار اين محصولات اداري را شما در قالب موارد زير ميبينيد
انواع صندلي اداري نظير صندلي مديريت-صندلي كنفرانس –صندلي انتظار و صندليهاي سالن همايش
انواع ميز اداري (صرف نظر از سبك طراحي آن يعني مدرن بودن و يا كلاسيك بودن ان) نظير ميز مديريت –ميز كارشناسي –ميز كنفرانس –ميز كارگروهي –ميز پذيرش )
انواع پارتيشنهاي اداري كه در نقش يك ديوار كوتاه و يا بلند وظيفه جداسازي واحدها را البته به همراه زيباتر كردن محيط كار بعهده دارند .
انواع ديواركوب هاي اداري كه علاوه بر زيباتر كردن محيط كار به نوعي در كاهش سرو صدا و امن تر كردن محيط كار از لحاظ صوتي و پخش ناخواسته اخبار هم كاربرد دارند .
مبل و ملزومات اداري فقط در محل هاي اداري به كار نميروند بلكه اين محصولات در مكانهاي تجاري و خدماتي نظير رستورانها –سينماها –دفاتر وكلا –مطب پزشكان و دندانپزشكان نيز بكار گرفته ميشوند .
در نظر داشته باشيد كه مبلمان خانگي و كاربرد آن كاملا متفاوت از مبلمان اداري ميباشد .
شركت ادينا ، همواره در راه ارتقا كيفي و كمي محصولات توليدي خود اهتمام دارد و شعار بهبود مستمر را در بين پرسنل خود نهادينه كرده و كليه واحدهاي توليدي و خدماتي شركت اين شعار را سرلوحه كار خود قرار داده اند .
محصولات صندلي اداري مدرن يكتادكور را ببينيد
انواع مبلمان اداري كدامند ؟ بررسي سبك هاي مبلمان اداري در طراحي و توليد
انواع مبلمان اداري از لحاظ سبك در طراحي و توليد متفاوت هستند .همينطور كه دانش مد و لباس و طراحي و استايل با گذشت زمان دستخوش تغييرات ميگردد در بحث طراحي و توليد انواع مبلمان و ملزومات اداري و همچنين دكوراسيون دفتر كار نيز ما شاهد رشد و تغييرات روز مره هستيم .
در بعضي تقسيم بنديها، انواع مبلمان اداري را برمبناي سبك توليد طبقه بندي ميكنند نظير
مبلمان اداري كلاسيك
مبلمان اداري مدرن
مبلمان اداري سنتي
در بعضي تقسيم بنديها در مورد انواع مبلمان و تجهيزات اداري بحث هزينه را در نظر ميگيرند كه در اينجا طبقه بندي بصورت زير ارائه ميگردد
مبلمان اداري معمولي
مبلمان اداري لوكس
مبلمان اداري لاكچري
و در بعضي تقسيم بنديها در مورد مبلمان و ملزومات اداري نيز بحث توان توليد مطرح ميگردد كه در اينجا مبلمان را به شرح زير طبقه بندي مينمايند
مبلمان اداري استاندارد
مبلمان اداري سفارشي
اين تغييرات گاهي دلايلي مانند رشد تكنولوژي و پيشرفت ماشين آلات دارند كه باعث شده است تا توليد كنندگان و طراحان در پياده سازي ايده هاي نابشان با مشكلات كمتري مواجه شوند و گاهي هم دليلي مانند تغيير سليقه و گرايشات مصرف كننده باعث ميشود تا يك سبك اختراع شود . در ادامه انواع مبلمان اداري را با هم بررسي ميكنيم .
محصولات ميز اداري مدرن يكتادكور را ببينيد
مبلمان اداري مدرن و ويژگيهاي آن
مبلمان اداري مدرن ، اين سبك هم در چيدمان و هم در توليد و هم در طراحي صنعت مبلمان و دكوراسيون اداري را متحول كرده است . بعبارت ديگر محصولات توليدشده در اين سبك هم در طراحي اوليه و هم در ساخت و هم در چيدمان مبل اداري در دفاتر كاري از سبك مدرن يا مدرنيته تبعيت دارند .
ميتوان گفت كه طرح ها در اين سبك كارآمد تر ،بروزتر و در عين حال سبكتر ميباشند و رنگ غالب در توليد عمده محصولات اداري در اين سبك عمدتا رنگ روشن و انرژي بخش نظير رنگ سفيد ، زرد ، سبز، و فيروزه اي ميباشد . با توجه به نوع طرح و همچنين مواد اوليه بكار رفته در توليد ، قيمت مبلمان اداري مدرن ميتواند متغير باشد .
در مبلمان اداري مدرن ميتوان آثار تكنولوژي و سرعت در توليد را بخوبي مشاهده نمود .مواد اوليه نيز معمولا از چوب نميباشند بلكه موادي نظير كورين ، شيشه و فلز با تركيب ام دي اف ،ميز مدرن را تشكيل ميدهند .البته بسته به خواست و نظر مشتري ميتوان از مواد اوليه ديگر نيز در توليد محصولات مدرن اداري استفاده نمود.
در خيلي اوقات ميزهاي اداري مدرن تك رنگ هستند و البته رنگ سفيد هم پر استفاده ترين رنگ در اين طبقه بندي ميباشد . الته اگر توليد بصورت سفارشي باشد رنگ ميتواند رنگ مورد نظر مشتري باشد.
بيشتر بخوانيد : دكوراسيون اداري شركت مايكروسافت
محصولات ميز اداري مدرن يكتادكور را ببينيد
مبلمان اداري كلاسيك و خصوصيات ظاهري آن
مبلمان اداري كلاسيك ،نيز متاثر از سبك هنري كلاسيزيسم بوده است . اين سبك نه فقط در ادبيات بلكه در مبلمان و دكوراسيون اداري نيز تاثيرات اساسي گذاشته است و البته حتي مد و پوشاك نيز از تاثيرات اين سبك مصون نماندند . محصولات اداري در اين سبك غالبا مواد اوليه اشان از چوب ميباشد چوبهايي نظير افرا، كاج، راش،و...كه البته با پوششي از رنگ پلي استر يا پلي اورتان نيز زيبا سازي و براق ميگردند .
مبلمان اداري كلاسيك نيز مانند مبلمان و لوازم اداري معمولي به شاخه ها و زير شاخه ها تقسيم بندي ميشود . مانند ميز مديريت كلاسيك،ميز اداري كلاسيك،ميز مديريت سلطنتي ،ميز كنفرانس كلاسيك ،صندلي اداري كلاسيك و مبل و نيم ست كلاسيك اداري .
رنگ عمده محصولات كلاسيك به رنگ چوب طبيعي ميباشد ولي در بعضي اوقات مشتريان رنگ سفيد را نيز براي مبلمان اداري كلاسيك ميپسندند و درخواست ميكنند .
اين پوشش كار تميز كردن را براي افراديكه از اين نوع محصولات اداري استفاده ميكنند خيلي راحت ميكند . ميز مديريت سلطنتي و باشكوه يكي از معروفترين محصولات اداري در سبك كلاسيك ميباشد . فراموش نكنيد كه در اين سبك از مبلمان اداري وقار ، طراحي با شكوه و ظرافت در توليد حرف اول را ميزند . مبلمان اداري كلاسيك واقعا زيباست .
مبلمان اداري لوكس ،يك انتخاب براي لوكس گرايان
مبلمان اداري لوكس سبكي از محصولات و ملزومات اداري است كه چشم نواز بودن در آن اولويت يك است . اين ملزومات اداري همواره بايد بدقت طراحي شوند .مواد اوليه آنها نيز بايد لوكس باشد و البته خاص و گرانقيمت .بعبارت ديگر در يك دكوراسيون اداري لوكس دكوراتور هم بايد از طرح هاي بديع و هم بايد از مواد اوليه عالي و شيك استفاده كند .
معمولا قيمت اين نوع مبل و ملزومات اداري گران ميباشد و همچنين زمان توليد آن نيز نسبت به ساير محصولات مشابه اداري بيشتر بوده و فراموش نكنيد كه چيزي كه مهمتر از همه است حمل اين محصولات لوكس به محل مشتري و نصب آنها بدون اينكه كمترين آسيبي ببيند . اگر سرمايه كافي در اختيار داريد پيشنهاد آينا به شما اينست كه سرغ مبلمان اداري لوكس برويد .
مبلمان و لوازم لوكس شركت آدينا يقينا ميتواند پاسخگوي همه نيازهاي شما در رابطه با راه اندازي يك دفتر لوكس باشد . در رابطه با سفارش يك محصول لوكس بايد صبوري لازم را در مورد زمان داشته باشيد معمولا دكوراسيون اداري يك دفتر به شكل لوكس بهمراه تهيه و چيدمان مبلمان و ملزومات اداري آن حداقل يكماه زمان خواهد برد .
مبلمان اداري خاص به چه معناست ؟
مبلمان اداري خاص را ابتدا بايد تعريف كرد اما قبل از آن اصلا بايد ببينيم كلمه خاص به چه مواردي اطلاق ميشود . خاص بودن يك واژه است به معني كس يا چيزي كه با بقيه فرق ميكند يعني بعبارت ديگر منحصر بفرد بودن و در مورد محصولات اداري ميتوان با قدرت اين مطلب را بيان كرد مبل اداري خاص يعني محصولي كه نظير ان وجود ندارد .
و يا از اين محصول و شبيه آن كمتر از تعداد انگشتان يك دست ميتوان در كشور يا دنيا پيدا كرد . اما اين منظور يعني خاص بودن يك محصول اداري براحتي محقق نخواهد شد مگر اينكه شما بعنوان صاحب يك كسب و كار از يك طراح خاص كه داراي ايده هاي بكر و بديع است براي مشاوره در زمينه ملزومات اداري دعوات به همكاري نماييد . فراموش نكنيد مبلمان اداري خاص كمتر يافت ميشود.
مبلمان اداري استاندارد ايا براي فضاي اداري شما مناسب است ؟
مبلمان اداري استاندارد يعني محصولي كه داراي يك چهارچوب و اندازه و مقدار معين است اين استاندارد بودن هم بايد در طراحي و هم بايد در توليد و هم بايد در اجرا وجود داشته باشد . استاندارد بودن محصولات و ملزومات اداري يعني بالا بردن سرعت عمل در توليد ، و همچنين راحتي در نصب و اجرا .
بنابراين اگر شما عجله داريد و ميخواهيد هر چه سريعتر سازمان خود را با مبل و ملزومات اداري تجهيز نماييد مابه شما پيشنهاد ميكنيم كه اصلا معطل نكنيد و حتما از مبلمان و لوازم اداري استاندارد استفاده كنيد .در اين نوع محصولات اداري ابعاد محصول ، رنگ آن و همچنين طرح و استايل از قبل مشخص است و مشتري كمترين قدرتي در رابطه با تغيير دادن ابعاد يك ميز مديريت يا تغيير دادن رنگ يك ميز كنفرانس و يا حتي تغييرات جزيي در يك ميز پذيرش اداري را ندارد . بخاطر داشته باشيد قيمت مبلمان اداري استاندارد بسيار مناسب است .
دكوراسيون اداري اتاق مديريت[/caption]
مبلمان اداري سفارشي ،بر طرف كننده نيازهاي محيط اداري شما
مبلمان اداري سفارشي بنوعي نقطه مقابل محصولات اداري استاندارد ميباشد در مبلمان و لوازم اداري سفارشي شما بعنوان مشتري حق دخالت و تعيين ابعاد محصولات رنگ آنها و حتي استايل و طرح آنها را داريد . اگر شما بعنوان مالك يك كسب و كار ميخواهيد دكوراسيون اداري خاص و سفارشي خود را داشته باشيد و طرح ها و رنگ هاي موجود در بازار شما را اقناع نميكند خوب خودتان دست بكار شويد .
بعد از مكتوب كردن نيازهايتان در زمينه مبلمان و دكوراسيون اداري با يك شركت متخصص در زمينه مبلمان و دكوراسيون اداري سفارشي قرارداد همكاري ببنديد . اين خيلي خوب است كه شما بخواهيد نظرات خود را در تهيه محصول و طراحي آن پياده كنيد ولي بايد مواردي نظير ارگونومي محصولات نيز در عين حال رعايت گردند بنابراين بعد از گفتن نظرات خود در مورد محصولاتتان حتما از نظرات فروشنده مبلمان اداري سفارشي نيز نهايت بهره را ببريد .
مبلمان اداري فاخر ، تحت تاثير گذاشتن مخاطبان يا فخر فروشي
مبلمان اداري فاخر ، عبارتي نامانوس در مورد ملزومات اداري است . اما بواقع يك محصول اداري فاخر چيست و چرا يك مشتري تمايل به در اختيار گرفتن اين محصول دارد ؟آيا فخر فروشي ميتواند دليل يك انتخاب به اين مهمي باشد ؟ يقينا نه ، ما برداشتمان اينست كسانيكه در جستجوي مبلمان و دكوراسيون اداري فاخر هستنداهميت و ارزش برند سازماني خود،پرسنل و همكاران خود و مشتريان و كمارفرمايان خود را بدرستي درك كرده اند .
و به همين دليل بدنبال يك محصول فاخر هستند تا هم خودشان و هم مشتريانشان به ان ببالند . اما ايا هر محصول گرانقيمتي را ميتوان يك مبل اداري فاخر ناميد . مطمئنا پاسخ خير است ولي ميتوان به اينگونه نتيجه گيري كرد كه يك مبلمان اداري فاخر يقينا ارزان نيست .
مبلمان اداري لاكچري ، زندگي و كار به سبك لاكچري
مبلمان اداري لاكچري همان مبلمان و لوازم اداري لوكس است اما نه در حد كم بلكه فوق لوكس و البته ميتوان در همين جا اين نتيجه گيري را هم داشت كه اين محصول اداري فوق العاده گران قيمت خواهد بود و هر شركتي نميتواند از پس هزينه هاي خريد و تهيه ان برآيد . معمولا افراد فوق العاده ثروتمند كه نام خودشان اصلا برند است از اينگونه محصولات و ملزومات اداري بيشتر استفاده ميكنند .
و يا افراديكه محصولاتي را بفروش ميرسانند كه بسيار گرانقيمت است و مشتريان بسيار پولداري بايد آن كالا را خريداري نمايند . مانند كسانيكه عتيقه هاي خاصي را با قيمت هاي گزافي به فروش ميرسانند . اين افراد بايد بخشي از درآمد خود را در دكوراسيون و مبلمان اداري دفتر كار خود هزينه كنند تا محلي در شان و جايگاه مشتريان شناخته شده اشان داشته باشند و البته مشتري را نيز تحت تاثير قرار دهند . اگر شما صاحب يك كسب و كار معمولي هستيد اصلا بدنبال مبلمان اداري لاكچري نرويد .
مبلمان اداري حرفه اي ، الزامات حرفه اي بودن يك شركت
مبلمان اداري حرفه اي،بدنبال چيست ؟ آيا اين يك محصول اداري است يا يك مرامنامه اخلاقي ؟ همه ما گاهي اوقات با عباراتي نظير "اين شركت بسيار حرفه اي عمل ميكند"و يا " اين شركت خدمات حرفه اي ارائه مينمايد " برخورد داشته ايم . به نظر ما حرفه اي بودن ميتواند در محصول نمود پيدا كند به شرطي كه در خدمات نهادينه شدن باشد.
بعبارت ديگر يك شركت وقتي ميتواند يك مبلمان و ملزومات اداري حرفه اي را به مشتريان خود ارائه نمايد كه بتواند يك مشاوره حرفه اي درمورد خريد محصولات به انها ارائه دهد همچنين يك طراحي حرفه اي را نيز به مشتري ارائه نمايد و با تحويل بموقع محصولات اداري و نصب حرفه اي انها و حمل و تحويل با كيفيت محصولات اين حرفه اي بودن را از مرحله حرف به مرحله عمل برساند .حرفه اي بودن يعني رعايت اخلاق حرفه اي در تمامي فرآيندهاي توليد مبلمان يعني طراحي حرفه اي ، توليد حرفه اي ، فروش حرفه اي و خدمات پس از فروش حرفه اي ،بخاطر داشته باشيد ارائه مبلمان اداري حرفه اي در عمل بسيار دشوار است .
مبلمان اداري پيشرفته محصولي با مونتاژو دمونتاژ راحت
مبلمان اداري پيشرفته ،محصولات اداري را اطلاق ميكنند كه كار نصب و مونتاژ و دمونتاژآنرا حتي افراد غير حرفه اي نيز بتوانند به راحتي انجام دهند بعبارت ديگر كار مونتاژ و دمونتاژ آنها بسيار راحت و آسان انجام مي گردد . اگر شما خودتان علاقمند به نصب و مونتاژ محصولات اداري خريداري شده ميباشيد و علاقه اي به استفاده از نصابان و كارگران حرفه اي نداريد حتما از اين نوع مبلمان استفاده كنيد .
البته ما بعنوان مشاور بايد به شما ياد آوري كنيم كه اين سيستم بيشتر مناسب منزل و نوجوانها ميباشد . و به هيچ عنوان نميتوان متصور شد كه يك ميز كنفرانس ۷۶ نفره براي سالن اجتماعات را با اين روش نصب و راه اندازي نمود حتي اگر امكان آن در طراحي و توليد وجود داشته باشد باز صرفه اقتصادي براي زماني كه از شما و پرسنلتان براي نصب مبلمان اداري پيشرفته گرفته ميشود وجود ندارد .
نكات كليدي در مورد فروش مبلمان اداري
فروش مبلمان اداري يك كار تخصصي و حرفه اي است بنابراين مبلمان اداري آدينا سعي كرده تا با استخدام طراحان حرفه اي و زبده و كارگران با تجربه كار توليد و طراحي را به نحو احسنت انجام دهد و در ضمن با بكارگيري پرسنل باهوش در واحد فروش بهترين خدمات را در زمينه مبلمان اداري به مشتريان خود ارائه نمايد . فروش اغاز راه است نه پايان ان . ما همواره به كيفيت و خدمات پس از فروش متعهديم . گارانتي دو ساله و بدون قيد و شرط محصولات آدينا خود گواه اين مدعا ميباشد .
آيا هنوز هم به واردات مبلمان اداري خارجي نياز است ؟
مبلمان اداري خارجي همواره بعنوان رقيبي براي مبلمان اداري ايراني و توليد داخل به شمار مي آمده اما امروزه با پيشرفت صنعت مبلمان اداري و ارائه طرح هاي بسيار شيك و عالي مبلمان و لوازم اداري به بازار مصرف ديگر مبلمان خارجي چندان جذابيتي ندارد . سالها قبل محصولاتي از چين و مالزي همواره بعنوان يك تهديد براي مبلمان اداري ايراني تلقي ميشد اما امروزه شركتهاي داخلي گوي رقابت را از سازندگان خارجي ربوده اند و پاسخگوي همه نيازهاي بازار ميباشند . مبلمان اداري خارجي ديگر تهديد نيست.
موارديكه بايد در زمان خريد مبلمان اداري از انها اجتناب كنيد ؟
خريد مبلمان اداري ميتواند مانند هر خريد ديگر يك كار مفرح و شادي آفرين باشد ولي دقت كنيد اين خريد به ظاهر راحت و آرامش بخش بطور مستقيم با سلامت شما و كاركنان شما ارتباط دارد و ميتواند بسيار تاثير مخربي بر سلامتي روان و جسم شما و پرسنلتان بگذارد اگر راه درست آنرا ندانيد . ما در ادامه مواردي كه بايد در زمان خريد مبلمان و محصولات اداري از آنها اجتناب نماييد را تيتر وار ارائه نموده ايم لطفا در زمان انتخاب و خريد دقت كنيد.
-تمركز بيش از حد بر روي قيمت مبل و ملزومات اداري
-خريد از جاهاييكه گارانتي ندارند و يا بعبارت ديگر خريد از برندهاي ناشناخته
- خريد بدون اينكه قبلا محيط خود را اندازه گيري ابعادي نموده باشيد
-خريد بدون خدمات پس از فروش
-خريد بدون درنظر گرفتن مباحث حمل و نقل و نصب كالا
اگر موارد فوق را در نظر بگيريد ميتوانيد كار را شروع كنيد ولي توصيه ما به شما اينست كه حتما در زمان خريد مبلمان اداري از مشاور استفاده كنيد .
تعيين قيمت مبلمان اداري چگونه صورت ميگيرد؟
قيمت مبلمان اداري عامل بسيار مهمي هم براي خريدار اين محصول و هم براي فروشنده آن ميباشد . بعبارت ديگر قيمت مبل و لوازم اداري اولين فاكتوري است كه مشتري بر روي آن تمركز دارد . البته ما همواره به مشتريان خود توصيه ميكنيم كه همواره فاكتور قيمت را با عامل كيفيت در كنار يكديگر بسنجند ولي در واقعيت آنچه رخ ميدهد بررسي قيمت كالا در ابتدا ميباشد . اما قيمت مبلمان و ملزومات اداري را چه عواملي تعيين ميكنند ؟در ادامه ما بصورت فهرست وار اين موارد را مطرح كرده ايم :
-مواد اوليه مورد استفاده در توليد محصول
-طرح و استايل محصول ، هر قدر طرح پيچيده تر باشد توليد ان سختتر خواهد بود
-برند شركت
-خدمات پس از فروش شركت
البته همچنان عوامل ديگري نيز در تعيين قيمت مبلمان اداري دخيل هستند كه بعدا به آن خواهيم پرداخت .
چيدمان مبلمان اداري چگونه محيط كار شما را بهتر ميكند؟
چيدمان مبلمان اداري را اگر كمي بسط دهيم و آنرا با مقوله هاي علمي و روانشناختي تركيب كنيم به دانش دكوراسيون اداري خواهيم رسيد . در اين دانش اثرات چيدمان محصولات اداري بر افراد و نوع همكاري و تعامل انها بسيار بررسي شده و به اطمينان ميتوان گفت كه داراي پايه هاي علمي و اساسي ميباشد . اين نكته كه ميز مديريت در اتاق مديريت بايد در كجا قرار بگيرد شايد سئوالي ساده به نظر برسد ولي براي پاسخ به همين سئوال بايد از دانش دكوراسيون اداري و روانشناسي بهره برده باشيد . يك چيدمان مناسب ميتواند فضاي كاري بيشتري را در اختيار پرسنل شما بگذارد و همچنين ارتباطات آنها را تسهيل نمايد . اگر شما هزينه بالايي براي خريد مبل و ملزومات اداري انجام داده ايد ما توصيه مي كنيم مقداري هم هزينه براي استفاده از نظرات يك مشاور دكوراسيون اداري براي چيدمان مبلمان اداري انجام دهيد .
مبلمان اداري
مبلمان اداري چيست ؟تمامي اقلام و وسايلي كه براي دكوراسيون داخلي فضاهاي كاري و اداري استفاده مي شود، مبلمان اداري ناميده مي شود. مبلمان و لوازم اداري در حقيقت شامل مبل اداري ، ميز اداري ، صندلي اداري ، قفسه ها ، كمد اداري و پارتيشن اداري استفاده شده مي باشد. با توجه به اينكه امروزه محيط هاي كاري افراد در داخل ساختمان ها مي باشد ، بنابراين تجهيز اماكن اداري و دكوراسيون آنها يكي از مقوله هاي مهم در چنين فضاهايي مي باشد. تلقي برخي از افراد اين است كه مبلمان اداري را با مبل اداري يكي مي گيرند. اين يك خطاست. مبل اداري و يا همان نيم ست اداري بخشي از مبلمان يك فضاي اداري است.بحث مبلمان خانگي نيز گستردگي خود را دارد كه ما در اينجا به آن نمي پردازيم .
مبلمان و لوازم اداري هر فضا بر اساس نياز آن مجموعه چيده مي شود. تعداد صندلي و ميزهاي استفاده شده ، پارتيشن هاي اداري كار شده همه بر اساس نياز محيط مي باشد.
قيمت مبلمان اداري
يكي از محصولات يكتادكور مبل اداري است. يكتادكور از ابتداي شروع به كار با رويكردي متفاوت تر و به روزتر اقدام به توليد مبل اداري و نيم ست اداري كرده است. با توجه به ضرورت بازار مصرف ايران و نيز وجود سلايق مختلف ما سعي كرديم محصولاتي را عرضه كنيم كه مطابق خواست مشتري ايراني باشد. در توليد مبل اداري دو مساله كيفيت و قيمت به شدت تعيين كننده مي باشد. مشتري ايراني همانقدر كه به دنبال كيفيت خوب مي باشد ، دنبال قيمت مناسب و سازگار با بودجه خود مي باشد.
خريد مبلمان اداري با قيمت مناسب
مبل اداري به صورت نيم ست بيشتر در اتاق مديران ، جلسات و يا اتاق انتظار استفاده مي شود. نيم ست توليدي به صورت يك كانانپه ۲ نفره به همراه دو عدد تك مبل مي باشد كه ظرفيت ۴ نفر را دارد. البته شايان ذكر است كه ما سفارش مبل اداري كامل يعني ۷ نفره را هم مي توانيم قبول و توليد نماييم.
ما سعي كرديم محصولاتي را توليد كنيم كه كيفيت مناسب در سطح برندهاي خوب خارجي داشته و قيمت آن براي مصرف كننده ايراني قابل پرداخت باشد. متريال استفاده شده در توليد مبل اداري و نيم ست يكتادكور از بهترين متريال موجود در بازار است. در توليد مبل اداري يكتادكور سعي شده است كه اسكلت ، رويه و داخل كار به نحو زيادي طراحي و ساخته شود. همين مساله باعث افزايش عمر محصولات ما شده است.خريد مبلمان اداري را با ما تجربه كنيد
مبلمان اداري يكتا محصول خلاقيت ، نوآوري و تخصص نيروهاي انساني ماست.
در توليد مبل اداري ما سعي كرده ايم كه كارها در دو دسته مبل راحتي و مبل رسمي را توليد كنيم. همچنين در مبل اداري نيز همانند تمامي محصولاتمان قائل به طرح هاي كلاسيك ، مدرن و لوكس مي باشيم. شما مي توانيد براي مشاهده محصولات مبلمان و لوازم اداري ما در زمينه مبل اداري به بخش مربوطه مراجعه نماييد. و مشخصات محصولات ما را ببينيد.
ما سعي كرده ايم كه محصولاتمان را بر اساس سليقه مشتري در چندين رده توليد نماييم. كلاسيك ، مدرن و لوكس . سه دسته عمده براي توليدات مبلمان ما مي باشد. اين سه دسته شامل محصولات مبل اداري و ميز و صندلي مي باشد.
كارخانه مبلمان اداري كلاسيك , مدرن و لوكس
ما در شركت يكتادكور سعي كرده ايم كه محصولات خود را بر اساس سليقه مشتريان توليد نماييم. توانمندي شركت اين امكان را مي دهد كه مشتريان بتوانند مبلمان سفارشي خود را از ما بخواهند. ما مي توانيم به مدد نيروي طراح توانمند شركت تمامي طرح هاي درخواستي شما را توليد نماييم. ما در يكتادكور سعي ميكنيم كه در دوره كاري هر سال با بررسي آخرين طرح هاي برندهاي مطرح دنيا ، مبلمان اداري كلاسيك به روز را در زمينه مبل , ميز و صندلي طراحي و به سبد محصولاتمان اضافه نماييم. كليه طرح هاي ما بر اساس سه طرح اصلي كلاسيك , مدرن و لوكس مي باشد. تجربه خريدتان را با ما شيرين كنيد. محصولاتي را در فضاي كاري تان قرار دهيد كه متناسب با شان شما باشد.
خريدآنلاين مبلمان اداري
قيمت مبلمان اداري بر اساس متريال استفاده شده در توليد تعيين مي گردد. متاسفانه در بازار مبلمان تشخيص واقعي ارزشي قيمت مبلمان سخت مي باشد. برخي از توليدكنندگان و يا فروشندگان محصول و متريال استفاده شده در آن را به خوبي به مشتري معرفي نمي كنند. آنها سعي مي كنند محصول با كيفيت پايين را به عنوان محصول با كيفيت بالا بفروشند. به عنوان مثال در توليد ميز اداري استفاده از ام دي اف و نئوپان تفاوت قيمت زيادي دارد. البته عمر دو محصول با اين دو متريال نيز بسيار متفاوت تر از هم مي باشد.
ما در توليد محصولاتمان از متريال و مواد اوليه با كيفيت استفاده مي نماييم. با اينحال سعي داريم كه قيمت تمام شده براي مشتري به حداقل برسد. بنابراين همواره سعي داشته ايم محصولاتمان را با حداقل سود منطقي بفروشيم.
شركت يكتادكور داراي بيش از ۷ سال تجربه در زمينه توليد مبلمان و لوازم اداري است. اين شركت به عنوان يك شركت خلاق ، محصولات خود را با الهام از به روزترين طرح هاي دنيا طراحي و توليد مي كند. كيفيت ، گارانتي و خدمات پس از فروش بهترين خصيصه محصولات ماست. هرچند قيمت محصولات ما به نسبت كيفيت آنها بسيار رقابتي مي باشد.
توليد مبلمان اداري
مبلمان اداري يكتا،طراح توليد كننده انواع لوازم اداري سفارشي و خاص با طرح هاي بسيار لوكس و براي محيط هاي خاص ميباشد بخشي از توليدات ما عبارتند از :ميز اداري سفارشي با متريال درجه يك و عالي،صندلي اداري شيك و راحت با چرم هاي ضد تعريق ، فوم سبك و مكانيزم كره اي ، مبل و نيم ست اداري كلاسيك و مدرن در رنگهاي متنوع چوب و چرم ،پارتيشن اداري با طرحهاي بديع و نفيس ،كتابخانه اداري بدن درب و با درب ، انواع ديواركوب اداري پيشرفته با در نظر گرفتن نور پردازي و لوگوي مشتري .با يكتا دكور راحت انتخاب كنيد ، از طراحي لوكس برخوردار شويد و از خريد فاخر مبلمان اداري سفارشي و شيك خود لذت ببريد
فروش مبلمان اداري
كارمندان دفتر شما انتخاب شده اند تا ساعتهاي متمادي را در فضاي اداري مشغول به كار باشند ، هميشه حجم كار در دفاتر مهندسي بالاتر از ساير بخشهاي شركت است و در شركتهاي مهندسي محور كه توليد دانش وظيفه اصلي آنها است ،نقش انسان خيلي بيشتر از ماشين آلات و تجهيزات نمود پيدا ميكند.در اين شركتها بايد براي راحتي و سلامتي پرسنل برنامه خاصتري را طراحي و اجرا نمود. اين برنامه اجرايي يقينا بايد بخش دكوراسيون و لوازم اداري را نيز در بر بگيرد . آيا تا به حال اين مسئله ذهن شما را درگير كرده است كه يك طرحاشتباه دكوراسيون و ملزومات اداري چقدر ميتواند جلوي بهره وري كاركنان را بگيرد . انتخاب مبلمان و دكوراسيون اداري خوب از اولويتهاي اصلي در هر سازمان پيشرو و مدرن ميباشد .
براي استعلام قيمت مبلمان اداري مي توانيد با بخش فروش ما تماس حاصل فرماييد.
با يكتا دكور شيك خريد كنيد ، لوكس چيدمان كنيد و در بين همكاران خود صاحب برند خاص خود باشيد
ست مبلمان اداري
مبل اداري و ست مبلمان اداري در حال سازگاري خود با نيازهاي افراد شاغل در محيط هاي كاري ميباشند . در طراحي و توليد محصولات اداري شركت يكتا دكور اين سازگاري و هماهنگي را درتمام جنبه ها ميتوانيد ملاحظه نماييد. حركت از از ايستگاه هاي كاري فردي به سيستم هاي كارتيمي و ورك استيشنها ، حفظ حريم شخصي افراد و همزمان ايجاد يك محيط راحت براي امكان تمركز بيشتر در مورد كار . وهمچنين بازنگري و بهبود مداوم طرحهاي مبلمان از بزرگترين تغييراتي است كه يكتا دكور در بحث توليد انواع محصولات اداري خود ، در نظر گرفته است . مبلمان و لوازم اداري به تجهيزات مورد استفاده در يك محيط اداري گفته ميشود و اساسا با مبلمان خانگي كه در منزل به كار گرفته ميشود تفاوت دارد . مبلمان و ملزومات اداري با توجه به سبك توليد و نحوه توليد به گروههاي زير تقسيم بندي ميگردد.علاوه بر افزايش كارايي ، در ملزومات و مبلمان اداري يكتا ، بحث جذابيت و شيك بودن محصولات نيز همواره مطرح بوده است و مشاورين ما در بخش طراحي و توليد با در نظر گرفتن اين خصوصيات ، قابليت طراحي و توليد مبل اداري سفارشي را با تنوع طرح ها و رنگ ها ي شيك براي مشتريان فراهم كرده اند.
مبلمان اداري يكتا
بورس مبلمان اداري سفارشي
مبلمان اداري سفارشي مطابق با نظر شما طراحي و با استفاده از بهترين مواد اوليه و يراق الات و با بالاترين كيفيت ساخته مي شوند . اين محصولات بر پايه يك طراحي مينيمال و ظريف و مشتري محور طراحي و توليد ميگردندد. مبلمان و لوازم اداري سفارشي يكتا دكور ميتواند تركيبي ساده و يا مدرن و در عين حال جذاب و شيك با استفاده از چوب و فلز يلا شيشه و حتي كورين باشد . ما در توليد اين محصول بحث دكوراسيون اداري را نيز همواره مد نظر داريم امكان رنگ بندي هاي متفاوت براي محصولات سفارشي وجود دارد و شما ميتوانيد طرح و ابعاد دلخواه خود را سفارش دهيد .مبلمان و لوازم اداري كلاسيك عمدتا از چوب توليد