دكوراسيون اداري

همه چيز در مورد همه چيز

دكوراسيون اداري

۷۵ بازديد

دكوراسيون اداري و نكات بسيار مهم و قابل اهميت آن عنوان مقاله امروز تحريريه مبلمان اداري يكتا ميباشد . در اين نوشته دكوراسيون اداري به بخش هاي متنوعي بسط داده ميشود از ادارات و سازمان هاي كوچك و بزرگ تا فروشگاه ها و رستوران و كافي شاپ و … اميدواريم در ادامه اين بحث مارا همراهي كنيد و از نظرات كارشناسان ما در مورد دكوراسيون اداري و چينش مبلمان و دكور مناسب با محل كار شما استفاده كنيد . سعي بر اين شده كه در مقاله دكوراسيون اداري بيشتر كسب و كار هاي موجود در بازار كه حساسيت بالاتري را بايد روي دكوراسيون و مبلمان خود به خرج دهند جاي داده شوند تا بهترين راهنمايي را براي انتخاب مناسب  مبلمان و دكوراسيون اداري كرده باشيم . در ادامه با تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا همراه باشيد تا توضيحات مفصلي را با شما درميان بگذاريم.


مبلمان اداري يكتادكور توليد كننده انواع مبلمان اداري كلاسيك ، مدرن و لوكس مي باشد. براي آشنايي با محصولات ما به بخش هاي مربوط مراجعه نماييد.


 

دكوراسيون اداري در كسب و كارها

دكوراسيون اداري | كافي شاپ و رستوران

دكوراسيون اداري براي كافي شاپ ها و رستوران ها يعني همان طراحي دكوراسيون فضاي موجود زيبايي و كيفيت دو امر مهم براي اجراي هر پروژه دكوراسيون ميباشد . براي كافي شاپ بهترين دكوراسيون اداري را زماني ميتوانيم پياده سازي كنيم كه به پلان و محيط توجه ويژه داشته باشيم ابعاد محيط كوچك يا بزرگ هرچه باشد بهتر است بهترين انتخاب را داشته باشيم . فضاي كافي شاپ ها دو حالت را دارد يا كلاسيك چينش ميشود يا از دكوراسيون اداري مدرن استفاده ميشود معمولا كافي شاپ ها سعي بر اين دارند كه فضاي كافه را گرم و صميمي كنند با استفاده از لايت هاي نور گرم يا حتي استفاده از متريال چوبي و ام دي اف با تركيب رنگ هاي گرم كه حس راحتي را به مهمانان ارائه ميدهد در رستوران ها اما شايد بيشتر دكوراسيون مدرن به خرج رود چرا كه فضاي شيك هر رستوراني جذابيت آن را نشان ميدهد گاها رستوران ها از نور پردازي هايي استفاده ميكنند كه محيط را كاملا روشن جلوه دهد اين روشنايي ميتواند نقطه قوتي باشد كه در دكوراسيون اداري به آن توجه ويژه اي ميشود . استفاده از ميز و صندلي هايي شيك و مناسب محيط در چينش دكوراسيون اداري كافي شاپ و رستوران نكته مهم و قابل تامل است در نظر داشته باشيد حتما ميز ها و به خصوص صندلي هايي استفاده شده در محيط شما بايد راحت باشد وگرنه مشتريان شما به زودي در اولين حضورشان احساس خستگي ميكنند كه همين امر باعث ميشود آخرين حضور آنان در كافه يا رستوران باشد. در ادامه اگر شما علاقه مند به ادامه اين مطلب با عنوان دكوراسيون رستوران و كافي شاپ هستيد  ما در تحريريه مبلمان اداري يكتا مقاله اي مفصل را در مورد چينش و نكات دكوراسيون رستوران و كافي شاپ ارائه داده ايم. علاقه مندان به اين بحث ميتوانند به لينك زير مراجعه كنند.

بيشتر در مورد دكوراسيون رستوران و كافي شاپ بخوانيد را ببينيد

   

 دكوراسيون اداري در داروخانه

دكوراسيون اداري در داروخانه ها مطلبي است مفصل كه در اينجا به اختصار آنرا توضيح ميدهيم . دكوراسيون داروخانه ها بايد به گونه اي باشد كه فضاي شما را بزرگ و پاكيزه نشان دهد . نور پردازي مناسب يكي از عوامل اين زيبايي در چينش دكوراسيون اداري به حساب مي آيد . در رنگبندي دكوراسيون داروخانه ها از رنگ هاي روشن و سرد بيشتر استفاده مي شود . القاي فضاي تميز و پاكيزه با اين رنگ ها بهتر است چرا كه تاثيراتي را بر ذهن مراجعين دارد . دكوراسيون اداري داروخانه شامل كانتر پذيرش ، ميز دكتر و داروساز ، قفسه و  ويترين ، صندلي هاي انتظار و ميز هاي جلو مبلي يا پذيرايي و … ميباشد. استفاده از بهترين متريال ها زيبايي را نيز به همراه مياورد . شيك بودن دكوراسيون داروخانه شما نشان دهنده هويت برند شما ميباشد . اعتبارتان و محبوبيتي كه بين مشتريان پيدا ميكنيد بستگي به عوامل زيادي دارد كه اولين قدم آن دكوراسيون اداري شماست و سپس خريد از شما و كيفيت محصولاتتان و … پس نخست اولين چيزي كه به مشتريان شما نشان داده ميشود دكوراسيون و چينش داروخانه شماست پس بهتر است نكاتي را درباره ي اصول چيدمان در نظر داشته باشيد . طراحي دكور داروخانه  بايد دقيق و حرفه اي باشد به همين دليل توصيه ميكنيم حتما كار را به دست متخصصين صنعنت طراحي دكوراسيون  بسپاريد . در ادامه اگر علاقه مند به نحوه چينش دكوراسيون داروخانه هستيد ميتوانيد از لينك زير به صفحه مورد نظرتان برسيد كه در آنجا تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا توضيحات مفصلي را درباره دكوراسيون داروخانه داده اند.

بيشتر بخوانيد دكوراسيون داروخانه

 

   

دكوراسيون اداري در سازمانهاي بزرگ

در چينش دكوراسيون سازمانهاي بزرگ تنوع محصولات بالاست يعني هرچه سازمان بزرگتر طبيعتا پرسنل بيشتر را در خود جاي داده و اين امر نشان دهنده وجود دكوراسيون اداري وسيع تر ميباشد چينش مناسب در فضاي بزرگ كار ميتواند به راحتي تاثيرات مثبتي را روي ذهن پرسنل شما و حتي مراجعه كنندگانتان بگذارد  . در اين بار سعي داريم بخش به بخش براي شما اين نكات را بررسي كنيم . براي يك سازمان بزرگ حداقل يك كانتر پذيرش نياز است جايي كه ابتدا مراجعين شما به سمت آن ميروند . زيبايي و شكيل بودن ميز پذيرش بسيار مهم است  چرا كه در وهله اول هويت سازمان شما را همين دكوراسيون اداري ميسازد . كيفيت بالاي دكوراسيون اداري بايد به گونه اي باشد كه شايد براي ساليان سال قصد تعويض آنرا نداشته باشيد . استفاده از پارتيشن در فضا هاي بزرگ ميتواند به تقسيم بندي فضا و استفاده مناسب و بهينه از انجا را به ارمغان بياورد .  به كار گيري مبلمان اداري مناسب براي هر فضا علاوه بر زيبايي را كه به ارمغان مياورد بهره كار شما را نيز بالا ميبرد . پرسنلتان در الويت شما بايد قرار داده شوند چرا كه بهتر كار كردن و مناسب كار كردن آنان است كه ميتواند سازمان را رشد دهد . بهترين انتخاب را در طراحي دكوراسيون اداري سازمان خود انجام دهيد به منظور اينكار بهتر است از متخصصين اين امر استفاده كنيد . سپردن پروژه هاي اين چنين به شركت هاي معتبر فعال در اين زمينه تضمين اتفاقات خوب را به شما ميدهد . طراحي دكوراسيون اصولي و اجراي دقيق آن براي كارهايي با حجم بالا و حساسيت اين چنيني ار تخصص اين شركت ها ميباشد . اتاق كنفرانس در سازمان هاي بزرگ طبيعتا يك اتاق بسيار بزرگ است تعداد پرسنل زياد مديران بيشتري را ميطلبد بنابراين جلسات  در سازمانهاي بزرگ بسيار گسترده ميباشند بنابراين  اتاق جلسات كار بسيار زيادي دارد . ميز كنفرانس مناسب و شيك براي اتاق كنفرانس بايد در نظر گرفته شود ميزي كه ابعاد استاندارد را دارا باشد و استفاده از آن راحت باشد . استفاده از صندلي هاي كنفرانس راحت بسيار مهم است چرا كه گاها جلسات ساعت ها طول ميكشد . بنابراين افراد در جلسات كمتر و شايد هرگز نبايد احساس خستگي كنند . دكوراسيون اداري شركت هاي بزرگي همچون نايكي و مايكروسافت  خلاقيت را به خرج داده اند . خلاقيت در محيط كار بسيار حائز اهميت است چرا كه باعث ميشود پرسنل شما خلاقانه تر فكر كنند . در ادامه ميتوانيد مهمترين نكات در طراحي دكوراسيون داخلي را به طور مفصل بخوانيد .

مهمترين نكات در طراحي دكوراسيون 

  

دكوراسيون اداري فضا هاي كوچك

دكوراسيون اداري فضا هاي كوچك عنوان اين بخش از مقاله دكوراسيون اداري مي باشد . در فضا هاي كوچك مخصوصا براي شركت ها و ادارات بهتر است فضا را طوري چيدمان كنيم يا دكوراسيون اداري را طوري طراحي كنيم كه كوچك بودن فضا به چشم نيايد . استفاده از متريال خاص براي بزرگتر نشان دادن فضا در اينجا به كار ميآيد به طور خلاصه ما در تحريريه مبلمان اداري يكتا در اين بخش مقاله ي مفصل دكوراسيون اداري فضا هاي كوچك را براي شما بررسي ميكنيم اما اگر علاقه مند به دنبال اين موضوع هستيد ميتوانيد به لينكي كه در ادامه اين بخش گذاشته ايم مراجعه كنيد تا نكات را ريز تر و دقيق تر در مورد چينش دكوراسيون اداري فضا هاي كوچك ببينيد . اما توصيه ما به شما مشاوره از متخصصين اين امر است . ما در مبلمان اداري يكتا مشاوراني را در همين امر داريم كه به شما بهترين انتخاب ها را متناسب با فضاي خودتان معرفي ميكنند . استفاده از نور پردازي مناسب و روشنايي دقيق اصولي ميتواند كمك شاياني به حل اين موضوع كوچك بودن فضا كند . سعي كنيد در ادارات و شركت هاي كوچك فضا را هرچه بيشتر روشن نگه داريد چرا كه تاريكي يا كم نور بودن فضا ميتواند بسيار مضر باشد . محيط شما را تنگ تر و اصطلاحا خفه تر ميكند و اين امر در دراز مدت تاثيير منفي بر نحوه كار پرسنلتان و حتي خودتان ميگذارد . جدا از بحث استفاده از متريال هاي خاص كه بحثي گسترده است رنگبندي مناسب را براي محصولات انتخابي خودتان برگزينيد . رنگ هاي گرم براي محيط هاي كوچك خوب نيست و همان تاثير مشابه تاريكي را ميگذارد . در برخي از كسب و كار ها مانند كافي شاپ ها شايد كوچك بودن فضا محيطي دنج را به شما هديه بدهد و اين موضوع استثنا است . كار كردن در محيط كوچك آن هم كار اداري اگر دكوراسيون اداري مناسب را برخوردار نباشد بازده لازم را ندارد.

مبلمان اداري فضاهاي كوچك

 

دكوراسيون اداري لوكس

دكوراسيون اداري لوكس ميتواند بسيار موثر در نحوه كسب درآمد شما باشد اگر شما صاحب برند و كار لوكسي هستيد كه محيطتان با مشتريان و مراجعه كنندگان زيادي دست و پنجه نرم ميكند بهتر است از دكوراسيون لوكس استفاده كنيد . همانطور كه در ابتدا گفته بودم دكوراسيون اداري شما هويت  برند و كار شماست . استفاده از بهترين متريال و چينش مناسب ميتواند شما را بهتر و اصيل تر نشان دهد . لوكس بودن دكوراسيون اداري شرايط خاصي را براي شما به ارمغان مياورد زيبايي هرچه تمام تر در مبلمان اداري لوكس نقطه قوت اين سبك است . مبلمان اداري لوكس ميتواند جزئي از مبلمان اداري كلاسيك يا حتي مبلمان اداري مدرن باشد انتخاب لاكچري بودن دكوراسيون اداري بستگي به خودتان دارد كه به كدام سبك بيشتر علاقه منديد اما استفاده از بهترين  متريال بايد نكته اي باشد كه به آن توجه ويژه اي داشت.

مبلمان اداري لوكس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.