نكاتي در مورد انتخاب ميز اداري و ميز پذيرش

۴ بازديد

 چگونه يك ميز پذيرش مناسب انتخاب كنيم

از اهميت طراحي ميز پذيرش در دفتر كار خود آگاه هستيد؟

آيا مي دانيد كه يكي از اجزاي مهم در دكوراسيون داخلي دفتر كار طراحي ميز پذيرش است؟

امروز بچه هاي تحريريه " شركت مبلمان اداري آدينا " تصميم دارند تا با شما خوانندگان عزيز در مورد انتخاب ميز پذيرش مناسب، مطالبي را به اشتراك بگذارند.

ميز پذيرش ، كانتر اداري

مطمئنا شما نيز چيزهايي در خصوص روشهاي زيبايي ميز كارتان ميدانيد. پس مسلما ميدانيد كه آراستگي محيط اطراف تا چه حد باعث تمركز حواس و انديشه هاي مثبت ميگردد. پس ، نظم و ترتيب در ميزكار باعث بهبود عملكرد و افزايش كارآيي پرسنل ميگردد.

در اين مقاله ميخواهيم شما را در جريان روشهاي زيباكردن ميز كار و همينطور آراستگي محيط اطرافتان قرار دهيم.پس از شما همراهان ميخواهيم كه براي بهتر شدن شرايطتان ما را همراهي كنيد ، باشد كه مفيد واقع گردد.

بيشتر بخوانيد " كانتر پذيرش عالي ، معيارهاي انتخاب "

 

ميز پذيرش

در واقع مي‌ توان گفت ميز‌ پذيرش اداري و دفتركار اولين تماس فيزيكي ارباب رجوع با آن مجموعه مي‌ باشد كه بايد جذاب و داراي فرم‌هاي متفاوتي از ميز‌هاي اداري باشد.

 كانتر اداري ، ميز پذيرش

 

مزاياي زيبا كردن ميز كار:

هميشه زيبايي و آراستگي فرد نشان دهنده شخصيت فرد ميباشد، اين موضوع در محيط كار نيز بست پيدا كرده و شامل حال ميز كارتان و اتاق شما نيز ميگردد. نظم و آراستگي محيط شما باعث ميشود كه در نهايت آرامش و دور از هياهوي محيط اطراف به كارتان برسيد و در جهت بهبود روند كار ارباب رجوع نيز موثر است.

ميز پذيرش ، كانتر اداري

با يكبار خريد از مبلمان اداري آدينا ،همراه هميشگي ما خواهيد بود .

 

نحوه چيدمان وسايل مختلف در اتاق، تاثيري واضح بر جريان انرژي گذاشته ، كه اين انرژي ساطع شده از محيط به شما بازگردانده ميشود وهر كس در فضاي اطراف شما باشد اين انرژي آنها را نيز مستفيض ميگرداند، كه  اين نيز راندمان كاري را بالا ميبرد.

 ميز پذيرش، كانتر اداري

زيبا كردن ميز كار باعث افزايش راندمان كاري شما ميگردد؟

زماني كه شما به زيبايي محيط پيرامونتان اهميت دهيد ، اين زيبايي شامل نظم و هارموني رنگها و چيدمان اتاق شما ميگردد، باعث ميشود در كمال آرامش و با راندمان كاري بالاتر باعث بهبود روند كاري گردند.

ميز پذيرش، كانتر اداري

 

 بيشتر بخوانيد " كانتر پذيرش عالي ، معيارهاي انتخاب "

 

بي نظمي در ميز كار

پرواضح است كه يك ميز كار بي نظم و شلوغ كار را سخت كرده ، زيرا براي يافتن وسايل متفاوت احتياج به زمان و صبوري داريم كه بر اثر مرور زمان اين نيز كم شده و باعث كلافگي و سردرگمي و پايين آمدن انرژي ميگردد. پس يكي از دلايل زيبايي ميز كار ميتواند باعث شود از موضوع فاصله گرفته و با خيال راحت به كارمان ادامه دهيم.و اين نظم و آراستگي باعث ميشود كه در روند فعاليت تسريع گردد و زماني كه در پشت ميز كارمان هستيم ، سريعتر به كارمان رسيده و در اسرع وقت به ارباب رجوع پاسخگو باشيم.

چگونه يك ميز پذيرش مناسب انتخاب كنيم؟ يك ميز پذيرش مناسب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

 

نحوه انتخاب يك ميز اداري:

ميز اداري و صندلي اداري دو موضوع مهم از نيازهاي كارمندان يك سازمان ميباشد ، تا بتوانند به نحو احسن كار خود را انجام دهند. ميز اداري به عنوان مكان اصلي كاركنان به حساب مي آيد، پس راحتي و كارآيي لازم داشتن دو نكته اساسي در داشتن ميز اداري مناسب ميباشد.

ميز پيشخوان بانك

 ميز پيشخوان بانك

شغلهاي متفاوت نياز به محيطهاي كاري متفاوت نيز دارد ، همينطور شخصيت پرسنل نيز در انتخاب اين موضوع بايد در نظر گرفته شود، كه بايد در زمان انتخاب اين موارد مورد بررسي قرار گيرد:

 

چگونه يك ميز پذيرش مناسب انتخاب كنيم؟ يك ميز پذيرش مناسب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

 

 ارتفاع لازم براي ميز اداري:

افراد براي اينكه بتوانند در طي روز بدون دغدغه به كار خود ادامه دهند به اين موضوع مهم بايد حتما پرداخته شود، اندازه يك ميز معمولي براي افراد كه قد متوسط دارند حدود 73.66 سانتي متر ميباشد.

 

چگونه يك ميز پذيرش مناسب انتخاب كنيم؟ يك ميز پذيرش مناسب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

يعني سطح ميز تا كف . اين ارتفاع در اتاقهاي متعدد مانند اتاق انتظار كه نياز به دسترسي كامپيوتر و لوازم نيست ميباشد. صندلي اداري نيز قابل تنظيم با يك ميز ميتواند گزينه مناسب براي راحتي فرد باشد.

چگونه يك ميز پذيرش مناسب انتخاب كنيم؟ يك ميز پذيرش مناسب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

آيا نياز است كه يك ميز اداري داشته باشيم؟

براي راحتي هر فرد در محيط كار و استقلال فرد ، نياز به يك ميز اداري ميباشد اما قبل از خريد ميز اداري ، حتما بايد محيط شما توسط متخصصين شركت تجهيز دفتر يكتا مورد ارزيابي قرارگيرد ، تا فضاي كافي بابت ميز اداري با ابعاد مورد نيازتان را داشته باشيد.

ميز منشي مطب

 ميز منشي مطب

از چه نوع جنسي براي ميز اداري بهتر است استفاده كنيم؟

بهترين جنس براي ميزهاي اداري ام دي اف ميباشد، كه در صورتي كه بخواهيد با قيمت كمتري براي شما اين ميز ساخته شود ميتواند از چوبهاي لترون با روكش ام دي اف استفاده كنيد، كه براي شما مقرون به صرفه تر نيز ميباشد. اما ميزهاي فلزي براي كساني كه بايد سطح كارشان توسط ابزار و اجناس سنگين استفاده كنند مناسب تر است.

براي انتخاب ميز پذيرش بهتر است قبل از اينكه فكر كنيد چه مدلي را براي فضاي تان انتخاب كنيد و از چه نوع جنسي باشد، به اين فكر كنيد كه فضايي كه در آن قرار است ميز پذيرش جاگير شود ، عملكرد و راندمان لازم را براي شما دارد يا خير.

كه در اين خصوص بهتر است از همكاران و متخصصين ما در مبلمان اداري يكتا استفاده كرده و بهترين گزينه ها را در انتخابتان داشته باشيد.

ميز پذيرش مطب 

 ميز پذيرش مطب

مكان قرار گيري ميز پذيرش و مسير نگاه ارباب رجوع:

براي برقراري ارتباط چهره به چهره ارباب رجوع و پرسنل شما كه در پشت ميز پذيرش قرار گرفته ، بهتر است ارتفاع ميز متناسب با يك فرد با قد متوسط در نظر گرفته شود. براي پاسخگو بودن پرسنل شما ، ميتوانيد از ميز پذيرش قابل تنظيم استفاده كرد تا فردي كه پشت مانيتور قرار گرفته با جابجايي آن بتواند از طريق چهره به چهره شدن با ارباب رجوع به آن فرد اطمينان خاطر دهد كه در اين سازمان كار به نحو احسن انجام ميگيرد و ارباب رجوع حرف اول را در سازمان ما ميزند.

پس در قدم اول بايد ميز پذيرش شما قابليت انعطاف پذيري لازم را در مواقع ضروري داشته باشد.

 

كانتر اداري

 كانتر پذيرش آدينا

هزينه و زمان اجراي كار:

در صورتي كه بدانيد ميزان هزينه اي كه براي تهيه ميز پذيرش داريد ، به شما در انتخاب ميز پذيرش كمك شاياني ميكند. يكي ديگر از مسائل در زمان قرارداد زمان اجراي كار ميباشد ، كه اين از مسائل مهم براي شما ميباشد، اگر شما زمان كمي داريد ميتوانيد با متخصصين ما در مبلمان اداري يكتا مشورت كرده و روند كار را پيگيري كنيد و مطمئن باشيد صداقت در شركت آدينا حرف اول را ميزند.

ميز كانتر

چگونه يك ميز پذيرش مناسب انتخاب كنيم؟ يك ميز پذيرش مناسب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

ايده هاي لازم در خصوص تهيه ميز پذيرش:

ميز پذيرش منحني ، يكي از گران ترين ميزهاي پذيرش ميباشد زيرا در اين نوع ميزهاي پذيرش ، كاري كه با چوب انجام ميشود در نهايت هنر و دقت و ظرافت ميباشد و اين باعث ميشود كه زمان بيشتري را به خود اختصاص دهد .

چوب خالص ونير از لمنيت گران تر است ، و ساخت ميز پذيرش با چوب ونير زمان بيشتري نياز دارد ولي از لمنيت زيباتر ميباشد. در اين خصوص اگر زمان و همينطور بودجه مورد نظرتان كافي است، بهتر است از اين چوب براي ميز پذيرش استفاده كرده و درنگ نكرده و سفارش دهيد ، در غير اينصورت ميتوانيد از مشورت متخصصان ما در شركت آدينا، در اين مورد بهره برده و بهترين مدل و متناسب ترين ميز پذيرش را انتخاب كنيد كه هم در زمان و هم در هزينه صرفه جويي لازم را كرده باشيد.

ميز منشي مدرن 

 ميز منشي مدرن

خصوصيت ميز پذيرش:

در خصوص مواردي كه قيد شد(من جمله چوب و مدل و رنگ) حالا نوبت به همكاران ما در مبلمان اداري يكتا است كه درخواستهاي مورد نظر شما را يك به يك پياده كرده و شما را در جريان روند پيشرفت كار قراردهد. اگر در حين كار نياز به تغييرات خاصي بود شما را از نحوه تغييرات آگاه كرده و نظر شما در اين خصوص جويا ميشويم.

 كانتر اداري ، ميز پذيرش

تيم طراحي آدينا مي‌تواند بينش و كمك ارزشمندي را ارائه دهد تا اطمينان حاصل كنيد طراحي ميز پذيرش شما دقيقا همان چيزي است كه نياز داريد.

شركت آدينا تنها "شركت مبلمان اداري در غرب تهران"  كه كار طراحي و دكوراسيون ميز پذيرش را بصورت تخصصي و سفارشي براي شما مشتريان عزيز انجام مي دهد.

 

لطفا نظرات خود را با ما درميان بگذاريد...

براي طراحي با كارشناسان مبلمان اداري آدينا تماس بگيريد.

                                                                    آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما

لطفا با كارشناسان ما در بخش فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد...

   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.