اهميت ، قيمت و شرايط انتخاب مبلمان اداري

۴ بازديد

اهميت مبل اداري:

استفاده از اين محصول در مكانهاي مختلف مانند فضاهاي عمومي و بيمارستان ها نيز ميباشد ، در محيط اداري مكانهايي مانند سالن انتظار ، اتاق كنفرانس، اتاق استراحت، پذيرش و ... براي پرسنل وجود دارد كه متناسب با موقعيت و چيدمان سازمان از نكته قابل توجهي برخوردار است. زيرا اين چيدمان نشان دهنده شخصيت آن سازمان در نگاه اول ميباشد ، زيرا باعث نظم در اين فضاها گرديده و زيبايي و جذابيتي به ياد ماندني را براي مخاطب به همراه دارد.

 

مبلمان اداري باعث بالا رفتن راندمان كاري و ايجاد فضايي مثبت وپر انرژي در محيط ميگردد. و در جهت بالا بردن پرستيژ مجموعه ، اين دكوراسيون و چيدمان مبلمان اداري و انتخاب بهترين گزينه ها است كه شما را در نشان دادن بهتر به شما ياري ميرساند و اين نيز در صورتي محقق ميگردد تا از دكوراسيون كاران حرفه اي و با تجربه شركت آدينا در اين مسير كمك بگيريد.

بيشتر بخوانيد :دكوراسيون اداري

 

مبلمان اداري يكي از موثرترين ابزار در محيط اداري ميباشد و چيدمان اصولي و هماهنگ در محيط كاري ، باعث جلب توجه ارباب رجوع و آرامش او در زمان پيگيري روند كارهاي مربوط به خود ميباشد و همينطور باعث بالا رفتن روحيه پرسنل نيز ميگردد. يكي از اصولي ترين راههاي پيشبرد اهداف يك سازمان استفاده از مبلمان اداري شيك و متناسب با محيط و با كيفيت ميباشد. افرادي كه در محيط هاي اداري شيك و با شيوه هاي خلاقانه قرار ميگردند خيلي بهتر سازمان و پرسنل شما را مورد ارزيابي نيك قرار ميدهند.

بيشتر بخوانيد : انواع ميز اداري 

 

ابزاري كه براي دفتر مديريت در نظر گرفته ميشود به دليل اينكه شخصيت آن سازمان را نشان ميدهد ، علاوه بر جذابيت و خاص بودن بايد زيبا و شيك باشد تا جلوه اي خاص به محيط شما بدهد. از آنجا كه دفتر مديريت يكي از مهمترين فضاها در يك مجموعه به حساب مي آيد ، بايد علاوه بر زيبايي از كيفيت و دوام بالا نيز برخوردار باشد.

براي مطالعه بيشتر شما:مبلمان اداري ارگونوميك و طرحهاي نوآورانه در بهترين محيط اداري

 

اين كيفيت در كنار زيبايي ، ايجاد فضايي زيبا در دكوراسيون اتاق، ميتواند در بالابردن تعاملات و رابطه ها تاثير شاياني نيز داشته باشد. همينطور پيروي ازمحصولات مطابق با  اصول ارگونومي در بكار بردن چيدمان مبلمان اداري را نيز نبايد فراموش كرد.كه اين زيبايي و راحتي باعث بالا رفتن روحيه كارمندان و ايجاد انگيزه در آنان نيز ميگردد.

 

مبلمان اداري شامل چه مواردي است؟

مبلمان اداري به ابزاري از وسايل كه براي كاركردن و نظم دهي در محيط و ايجاد حس آرامش در فضا اطلاق ميگردد. مانند : ميز كارمندي، ميز كارشناسي، ميز مديريت، ميز كنفرانس، صندلي اداري، صندلي مديريت، نيم ست اداري ، فايل، كتابخانه ، جلو مبلي ، كمد و....

كه جنس هر كدام ميتواند بر اساس چيدمان و دكور اتاق شما متفاوت باشد ، اما بهترين نوع استفاده از جنس براي چيدمان مبلمان اداري ام دي اف ميباشد كه هم مقرون به صرفه و هم قابل دسترس و هم در تنوع رنگي بالا ميباشد.

مقاله مفيد براي شما :دكوراسيون اداري مدرن چه تفاوتي با دكوراسيون اداري دارد ؟

 

زمانهاي كه از مبلمان اداري استفاده ميكنيم در طي روز بالا است . به عنوان مثال در محيط كاري خودمان ، مطب پزشك ويا فرودگاه ، زماني كه دنبال مدارك خاصي ميگرديم كه آنرا داخل فايل يا كمد گذاشته ايم ، يا براي متن تايپي در پشت ميز كارمان قرار ميگيريم ، هر كدام اينها دليلي براي استفادهاز مبلمان اداري است. كه بايد در اين خصوص راحتي و خستگي ناپذيربودن در طي مدت استفاده را مد نظر قرار دهيم .

در صورتي كه محصول ارگونومي داشته و طبق اصول باشد بايد خوشحال باشيم، زيرا راحت بوده و بدون خستگي به كار مان ادمه ميدهيم و اگر محصول ارگونومي نداشته و طبق استانداردها ساخته نشده باشد بايد غمگين بود، زيرا باعث خستگي مفرط ميگردد.

 

بهترين نوع كارآيي مبلمان:

ميز خود را فقط بدليل شكل فانتزي و جلب توجه انتخاب نكنيد ، زيرا بايد ميز اداري شما ، اول به شما آرامش و سپس فضاي كافي دهد. ممكن است يك ميز اداري فانتزي فاقد اين امكانات باشد. اما اگر اين ميز اداري فانتزي به شما امكانات كافي را ميدهد اين ميز را حتما انتخاب كنيد. مثل نظم و ترتيب و همينطور فضاي كافي بابت انجام كارهاي اداري و قرار دادن كامپيوتر و پرينتر و دستگاه فكس، ميتواند از طريق يك فايل و يا كشو همينطور يك ال اين امكانات را براي محيط كاري تان فراهم كرد.

 

مدل ايده آل مبلمان اداري:

در حاليكه ايده آل مبلمانتان را در ذهن خود دنبال ميكنيد ، ميتوانيد مبلمان اداري را انتخاب كنيد كه نشان دهد شما در چه نوع شركتي مشغوليد. شما براي كارتان ارزش قايل شويد ، به عنوان مثال يك مدير اجرايي بايد يك ميز كلاسيك مدرن را براي زيبايي هر چه بيشتر اتاق كار خود مد نظر قرار دهد.

 

صندلي مناسب:

در زمان انتخاب صندلي اداري حتما به نكات بيان شده در خصوص خريد صندلي اداري مراجعه نمائيد. مواردي از قبيل وزن و قد شما ، كه بايدمتناسب با صندلي كه انتخاب ميكنيد باشد. ارتفاع صندلي نيز براي شما قابل تنظيم ميباشد. فقط بايد صندلي از لحاظ ارگونومي مورد تائيد باشد كه در زمانهاي طولاني باعث كاهش كارآيي شما نگردد. همينطور در زمان خريد به رنگ صندلي كه با مبلمان اداري تان همخواني داشته باشد دقت نمائيد.

 

اندازه گيري محيط اداري:

قبل از انجام هر خريد اداري ، حتما محيط اطرافتان را اندازه گيري كنيد. در صورت كه توانايي انجام اين كار را نداريد ميتوانيد از همكاران شركت تجهيز دفتر يكتا در بخش اندازه گيري استفاده نمائيد. در صورتي كه مبلمان اداري خريداري كنيد كه مناسب فضاي شما نباشد ، نه تنها وقتتان تلف شده است بلكه هزينه اي كه كرده ايد نيز هدر رفته است. پس اندازه گيري قبل از خريد و تصميم گيري قطعي ، يكي از مهمترين از مسائل دكوراسيون اداري ميباشد.

 

  قيمت مبلمان اداري:

يكي از مواردي كه باعث تعيين قيمت ميگردد ، كيفيت مبلمان اداري است كه شما تهيه ميكنيد. هر چه جنس مواد بهتر و با كيفيت تر باشد و باعث ماندگاري بيشتر مبلمان اداري گردد باعث بالا رفتن قيمت مبلمان اداري ميگردد.

در مبلمان اداري با كيفيت روكش هاي طبيعي دارد و همينطور طراحي صندلي ها به صورت ارگونومي ميباشد. و بكار بردن مواد در ساخت مبلمان اداري تاثيري مستقيم در تعيين قيمت دارد. طراحي مبلمان اداري بايد به صورتي باشد كه بابت قرارداد وسايل دچار كمبود جا نشويم و همينطور استفاده از مبلمان اداري غير حرفه اي باعث به خطر افتادن سلامت جسم و روح شما ميگردد.

 

پارتيشن اداري:

يكي از مواردي كه در مبلمان اداري كاربرد دارد پارتيشن اداري است . معني لغوي پارتيشن ، يعني جداكننده و فاصله انداز. پارتيشن اداري به معني ديوارهاي كاذبي است كه اتاق اختصاصي براي كارمندان ايجاد كرده و هر شخص ميتواند فضاي اختصاصي مربوط به خود را داشته باشد. انواع پارتيشن ها مانند پارتيشن تك جداره ، پارتيشن دو جداره ، پارتيشن شيشه اي ، پارتيشن فريم لس، پارتيشن كوتاه همراه با شيشه و پرده و يراق آلات با بهترين كيفيت.

 

پارتيشن اداري فضايي شخصي بوجود آورده و باعث ميشود كه كارمندان شما در فضايي كاملا آرام و بدور از هياهوي اطراف به كار خود ادامه دهند. كه اين پارتيشن بندي براي مكانهايي كه فضاي كمتر و اتاق كمتري دارد قابل استفاده است.

نحوه خريد نيم ست اداري

در زمان حاضر بدليل وجود مشغله ها و گرفتاري هاي كاري ، اكثر افراد ترجيح ميدهند خريد اينترنتي داشته باشند كه اين خريد جذابيت هاي خاص خود را در هر سن و شغلي دارد. شما با مراجعه به سايت www.adyina.com ميتوانيد از اين امكان مجموعه ما بهره ببريد.

 

شما ميتوانيد بر اساس نياز خود طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب كنيد ، در قسمت نيم ست اداري شما ميتوانيد وارد كاليته پارچه شده و رنگهاي متنوع آن را رويت كنيد ، و پس از انتخاب با همكاران ما در مجموعه تجهيز دفتر يكتا تماس گرفته و از نظر كارشناسان ما نيز براي تائيد انتخاب خود استفاده كرده و خريد خود را نهايي فرمائيد.

 

تمامي محصولات اطلاعات كامل داشته و شما با مراجعه به قسمت مربوطه و مطالعه در خصوص محصول مورد نظر ميتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد و شما بدون صرف هيچگونه وقت و هزينه اضافه اي محصول مورد نظرتان را به همراه گارانتي درب مجموعه خود دريافت نمائيد.

تيم طراحي آدينا مي‌تواند بينش و كمك ارزشمندي را ارائه دهد تا اطمينان حاصل كنيد طراحي ميز پذيرش شما دقيقا همان چيزي است كه نياز داريد.

شركت آدينا تنها "شركت مبلمان اداري در غرب تهران"  كه كار طراحي و دكوراسيون ميز پذيرش را بصورت تخصصي و سفارشي براي شما مشتريان عزيز انجام مي دهد.

 

 

لطفا نظرات خود را با ما درميان بگذاريد...

براي طراحي با كارشناسان مبلمان اداري آدينا تماس بگيريد.

                                                                    آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما

لطفا با كارشناسان ما در بخش فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد...

   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.