مبلمان اداري شيك

همه چيز در مورد همه چيز

مبلمان اداري شيك

۶۶ بازديد

كارخانه توليدي يكتادكور و مبلمان اداري شيك

در اين مقاله درباره مبلمان اداري به بحث مي نشينيم و ابتدا بايد تعريفي از اين موضوع داشته باشيم كه اصلا مبلمان اداري شامل چه مواردي خواهد شد و اينكه چه وسيله هايي را بكار ببريم تا شيك بودن را نشان دهيم. در اين راستا براي انتخاب يك مبلمان اداري لوكس بهتر است نكاتي را در نظر بگيريم:

در كل مبلمان هاي اداري شامل ميز و مجموعه اي از صندلي ها و مبلماني است كه هر كدام در جايگاه مخصوص به خود بكار مي روند. در انتخاب ميز اداري بايد علاوه بر توجه به نوع استفاده شاغلين از آنها، به سطح و موقعيت شغلي آنان نيز توجه شود. همچنين ابعاد و طراحي يك ميز اداري مناسب بايد به نحوي باشد كه فضاي كافي براي استفاده شخص فراهم كند

با پارتيشن بندي ادارات دقيقا مشخص مي شود يك دست مبل اداري را در چه مكاني بايد قرار داده شود. سالن هاي اجتماع و كنفرانس نياز به دكوراسيوني بسيار عالي و جذاب دارند و هم چنين اتاق هاي مديريتي كه شما مي توانيد از طرح هاي مبلمان و صندلي هاي متنوع براي اين كار استفاده كنيد. يكي از نكات كليدي در انتخاب مبلمان اداري شيك، توجه به ابعاد فضا و نحوه چيدمان مبلمان در اين فضا است. در زمان انتخاب مبلمان اداري بايد ميزان فضايي كه براي اينكار اختصاص داده شده است و ميزان فضايي كه اين مبلمان اشغال مي كند به طور همزمان در نظر گرفته شوند. ميز و صندلي اداري در دفتر كار بايد به نحوي چيده شوند كه حركت كاركنان در محيط به راحتي انجام شود.

   

طراحي  مبلمان اداري شيك

انتخاب رنگ ها براي مبلمان هاي اداري با توجه به نوع اداره و يا شركت بيار اهميت دارد. ما در اين مقاله درباره پارتيشن بندي ادارات و انتخاب مبلمان اداري شيك صحبت خواهيم كرد و روند مطلوبي را براي انتخاب شما در نظر خواهيم گرفت.

پارتيشن بندي ادارات و مبلمان اداري شيك:

اينطور بيان مي كنيم كه ابتدا پارتيشن بندي اصلا به چه معناست و چه كاربردي براي ادارات دارد. پارتيشن بندي در ادارات باعث مي شود هر آنچه شما درباره دكوراسيون داخلي خود مي خواهيد انجام دهيد با طراحي هايي كه صورت مي گيرد به راحتي انجام بگيرد. امروزه مبلمان اداري در طرح و سبك هاي مختلف عرضه مي شوند كه مديران مي توانند بر اساس هويتي كه ميخواهند در ذهن كاركنان ايجاد كنند از ميان سبك هاي سنتي و مدرن، طرح مورد نظر خود را انتخاب كنند. علاوه بر اين نبايد حضور مشتريان و مخاطبان شركت را ناديده گرفت و در صورت مراجعه حضوري مشتري بايد مبلمان شركت با توجه به اين موضوع طراحي شوند تا در عين ارائه خدمات مناسب به مشتريان، ديد مثبتي در مخاطب ايجاد كنند.

 

   

پروژه مبلمان اداري شيك

آنچه كه بعنوان يك ويژگي خاص در مبلمان با سبك مدرن اداري بيشتر به ذهن متبادر ميشود چند قابليتي بودن محصولات است .در مبلمان اداري سبك مدرن موضوع  راحتي و آرامش پرسنل نيز بدرستي  در طراحي و توليد ديده  شده است يعني طراحي  صندلي اداري كارمندي به نحوي صورت پذيرفته كه كسي كه  بر روي آن نشسته است  با اندك تغييراتي ميتواند آنرا  به يك مبل اداري مدرن تبديل نمايد تا باعث استراحت و آرامش بيشتر گردد  . مبلمان اداري مدرن سبك افراد امروزي و مد گرا و يا بعبارتي پيشرو ميباشد.اين ملزومات اداري جديد خواستگاه  خاص و منحصر بفرد  خود را بين خريداران و طالبين  دكوراسيون مدرن  اداري دارد وشركت مبلمان اداري يكتا  بعنوان يكي از پيشتازان صنعت مبلمان اداري  با بكارگيري طراحان ، نصابان  و كارگران مجرب همت خود را براي ارائه انواع متنوع  مبل مدرن اداري بكار گرفته است

  

ميز منشي شيك

ميز منشي يا كانتر پذيرش بر اساس نياز شركت و اداره اين كار صورت مي پذيرد. قطعا پارتيشن بندي باعث مي شود زيبايي هاي خاصي كه در دكوراسيون داخلي و يا انتخاب يك مبلمان اداري شيك در هر پارتيشن و طراحي را بيشتر و نشان دهد و جلوه خاصي را به كل اداره بدهد. پارتيشن بندي مي تواند تاثير عالي بر تزيين دكوراسيون داشته باشد از طرفي اين كار باعث ايجاد نظم بسيار يكدستي در دكوراسيون خواهد داشت. دكوراسيون و نوع مبلمان محيط اداري مي تواند بيانگر هويت شركت باشد بنابراين در انتخاب دكوراسيون بايد ماهيت شركت و نوع فعاليت اصلي شركت را مدنظر قرار داد.

در پارتيشن بندي داشتن يك دست مبلمان اداري شيك در هر بخش ضروري است و هم چنين شما با اين كار مي توانيد حتي بعد از مدت كوتاهي دكوراسيون خود را جابجا كنيد زيرا طرح و نقشه اصلي را در دست داريد. در هر نوع پارتيشن بندي علاوه بر داشتن مبلمان اداري شيك از مواردي كه از شيشه و يا چوب و فلز است نيز استفاده مي شود. با پارتيشن بندي شما محيطي آرام با يك دكور زيبا را براي كارمندان خود فراهم مي كنيد. هر چيزي كه فضا را به ابعادي با هر گونه اندازه اي تبديل كند به آن پارتيشن مي گويند.

  

ميز اداري شيك

مبلمان اداري و انتخاب مبل اداري شيك و زيبا با مبلماني كه براي منزل ساخته مي شود تفاوتهاي زيادي دارد. نوع چيدن اولين تفاوتي است كه در هر دو ديده مي شود.ميز و صندلي هايي كه انتخاب مي شود و رنگ مبلمان و صندلي همه موارد خاصي را مي طلبد به طور مثال نوع دكوراسيون اتاق مديريت و اتاق حسابداري كاملا با هم فرق دارد.

به دليل طولاني بودن زماني كه كاركنان در محيط كاري سپري مي كنند، بايد مبلمان اداري لوكس از اصول طراحي ارگونوميك در آنها رعايت شده باشد. انتخاب صحيح و دقيق مبلمان اداري علاوه بر ايجاد جذابيت در محيط مي تواند در حفظ سلامت جسمي كاركنان نيز تاثير بگذارد. از آنجا كه مبلمان اداري مدت زمان زيادي در طول روز مورد استفاده قرار مي گيرند، در خريد مبلمان اداري نبايد كيفيت را فداي قيمت كرد.بيشتر استفاده مبلمان اداري براي مكان هاي عمومي است كه تردد در آنها زياد است به طور مثال استفاده در مدارس و آموزشگاه هاي علمي كه معمولا از مبلمان اداري شيك استفاده مي كنند. استفاده از فايل ها و كتابخانه و ويترين كه به همراه مبلمان معمولا سفارش داده مي شوند نيز در ليست مبلمان اداري شيك براي هر مكان عمومي قرار مي گيرد. داشتن ميزهاي متنوع و رنگ هاي مدرن به همراه مبلمان اداري شيك نيز روح تازه اي به نوع مبلمان بكار رفته خواهد داد.

 

راهنماي خريد مبلمان اداري شيك 

هدف ما اين است كه شما را با اطلاعاتي اساسي و اصلي كه در خريد هر نوع مبلمان است آشنا كنيم تا شما بتوانيد انتخاب درست و از خريد خود به درستي لذت ببريد و راضي به منزل خود برويد،. همينطور بهتر است فضاهايي همچون قفسه و كشو براي نگهداري وسايل كاركنان وجود داشته باشد تا از آشفتگي و بي نظمي ميز كار جلوگيري كند. در اين زمينه نيز شركت يكتا دكور ، تلاش كرده است تا با ايجاد تنوع در طراحي مبلمان اداري، طيف وسيعي از مدل ها را در اختيار طراحان دكوراسيون شركت ها و مديران ارشد قرار دهد.

هم چنين ما به شما كمك مي كنيم تا با توجه به هزينه مصرفي كه براي خريد مبلمان است آنچه مي خواهيد را بخريد.

انتخاب مبلمان اداري شيك

در خريد مبلمان شما ابتدا بايد بدانيد كه چه نوع مبلماني را مي خواهيد و براي چه مصرفي استفاده مي شود،چقدر فضا براي مبلمان داريد و هزينه اي كه مي خواهيد صرف كنيد چقدر است، چند نوع مبلمان وجود دارد كه بايد از آنها آگاه شويد و نوع بالشتك ها و پارچه مبلمان نيز بسيار اهميت دارد. رنگ و طرح مبلمان شركت بايد هماهنگ با ديگر اجزاي دكوراسيون دفتر انتخاب شود. از آنجايي كه ممكن است توليد كننده هاي مختلف كد رنگي مشابه اي را براي رنگ هاي غير يكسان استفاده كنند، بهتر است براي اطمينان از رنگ مبلمان مورد نظر، نمونه مدل از نزديك ديده و سپس خريداري شود.

شما بايد بدانيد از چه مكاني مي خواهيد خريد كنيد. آيا اين شركت داراي گارانتي و يا مرجوعي در صورت مشكل داشتن مبل ها است. همه موارد را به درستي مطالعه كنيد و بدانيد كه اين نوع مبلمان توسط چه كارگاه يا كارخانه اي ساخته مي شود. اينگونه مي توانيد از جنس و نوع مبلماني كه مي خواهيد بخريد كاملا اطمينان حاصل كنيد. در اينجا ما به شما كمك خواهيم كرد اطلاعات بيشتري را بدست آوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.