ميز مديريت

همه چيز در مورد همه چيز

ميز مديريت

۷۲ بازديد

​​​​​​​انواع ميز مديريتي مدرن مبلمان اداري آدينا (تك و بهمراه كنفرانس):

ميز هاي مديريت مدرن و سفارشي آدينا ، با برترين ايده هاي طراحي و قابليت براي مديران عامل و مديران ارشد طراحي و توليد شده وبراي سازمان شما عرضه مي شوند.اين ميزها داراي تنوع رنگ بوده و علاوه برآن مديران محترم ميتوانند آنرا مطابق با فضاي اتاقشان بصورت ابعاد سفارشي ، سفارش دهند . اين ميزهاي اداري مدرن و لوكس معمولا همراه با ال راست يا چپ ويا ال متحرك و قابل انتقال بوده و اكثر آنها داراي فايل سه يا چهاركشو با قفل مركزي ميباشند. ميز مديريت لوكس آدينا علاوه بر رعايت استاندارد هاي  طراحي از مواد اوليه مرغوب و در طرحهاي خاص ساخته ميشود تا شيك بودن و لاكچري بودن را در اتاق مديريت .در تمامي ميزهاي مديريتي توليد شده توسط آدينا بحث راحتي مدير و همچنين به حداقل رساندن ريسك احتمالي از كار مداوم براي كاربر رعايت گرديده است . آدينا با ارائه رنج متنوعي از محصولات اداري با قيمت هاي متفاوت سعي داشته تا براي هر بودجه و هر سليقه اي ميز مديريت در خور نام خود ارائه دهد .


محيط كاري كافي بايد از تنوع رنگ و همچنين تنوع طرح چشم نواز باشد كه در آدينا اين  موضوع بدرستي پياده سازي و رعايت شده است . انواع ميز مديريتي مدرن ارائه شده توسط آدينا ، ميتواند همراه با ميز كنفرانس 2 الي 8نفره  براي اتاق مديريت باشد .علاوه بر آن مديران ميتوانند همراه با ميز مديريت خاص ، كردانزاي آنرا نيز سفارش دهند .ميز مديريت توليدي ما از بهترين مواد و يراق آلات توليد شده وانواع مختلفي دارد 


 

ميز مديريت اداري  تمام ام دي اف

ميز اداري مديريت با ام دي اف و شيشه

ميز مديريت لوكس با چرم و فلز

ميز مدرن  مديريت هايگلاس 

و ميز مديريت چوبي با رنگ پلي استر و پلي اورتان 

علاوه براين آدينا ، ميزهاي مديريت خود راهم بصورت ميز مديريت مدرن ، و هم بصورت ميز مديريت كلاسيك طراحي نموده است .


ميز مديريتي مدرن و لوكس

 اصلي ترين اتاق در يك سازمان يقينا اتاق مديريت است ،اين اتاق همانطور كه از نامش پيداست مركز فرماندهي يك شركت بسمت اهداف خود ميباشد به همين دليل نيز بايد تجهيزات و لوازم اداري خاص خود را داشته باشد و درصورت امكان حتي لوكس و شيك و امروزي و مدرن باشد .ميز اداري مدرن كه براي ميز مدير در نظر گرفته ميشود بايد داراي خصوصيات منحصر بفرد خود باشد از آنجاييكه تيپ كاري مديران ارشد با تيپ كاري سايرين فرق دارد يعني مديران كمتر كار اپراتوري انجام ميدهند و بيشتر كار بررسي و تحليل را در پشت ميز خود انجام ميدهند نياز دارند كه ساعتهاي متمادي را در پشت ميز اداري خود سر كنند بنابراين بيش از هر چيزي بايد احساس آرامش داشته باشند تا بتوانند روي كار خود تمركز لازم را داشته باشند . ابعاد ميز مديريت و رنگ و حتي مدل آن بايد متناسب با دكوراسيون و فضاي اتاق مديريت باشد و برآيند چينش آن منجر به راحتي و آرامش در محيط كار گردد .

شركت مبلمان اداري آدينا با درك اين موضوع رنج متنوعي از انواع ميز مديريت را طراحي و توليد نموده است كه علاوه بر استفاده از مواد اوليه مرغوب ، سعي كرده تا از بهترين يراق الات موجود در بازار نيز استفاده نمايد . همچنين در طراحي اين ميز مديريتي علاوه بر بحث لوكس بودن آنها به بحث رعايت اصول ارگونومي نيز در طراحي توجه كامل شده است

طراحان شركت آدينا براي كسانيكه همواره دنبال موارد خاص هستند شرايط استثنايي طراحي گذاشته است بدين معني كه اگر شما از ميزهاي موجود در سايت www.adyina.comموردي را نپسنديديد ميتوانيد طرح دلخواه يا طرحي كه نزديك به سليقه شماست را با طراحان ما در ميان بگذاريد تا بتوانند ميز مديريتي در خور سليقه شما را طراحي كنند . براي مشاوره با كارشناسان ما كافيست فقط با شماره 02144620089تماس بگيريد.


خصوصيات  ميز مديريتي مدرن

آدينا ، با ارائه رنج كامل و متنوعي از انواع ميز مديريت لوكس،مدرن . همچنين كلاسيك در طي سالها فعاليت خود به مهارت كافي و بالايي در زمينه طراحي و توليد سفارشي رسيده است .ميزهاي مديريتي با توجه به طرح ، انداره,نوع كاربرد و ... داراي خصوصيات منحصر بفردي  مي باشند كه در ادامه توجه شمارا به بخش هايي از آنها معطوف ميكنيم :


ابعاد ميز مديريتي مدرن

 ابعاد ميز مديريتي نسبت به ساير ميزهاي اداري نظير ميز كارمندي و كارشناسي و معاونت بيشتر است . اين به اين دليل است كه مديريت بتواند علاوه بر كامپيوتر ، تقويم ، نشان تجاري شركت ، كاتالوگ و... را براحتي روي سطح ميز قراردهد و البته باز هم بايد فضايي ير روي ميز براي وسايل پذيرايي باقي بماند . هر چقدر اتاق مديريت بزرگتر باشد ميتوان ابعاد ميز مديريت را بزرگتر در نظر گرفت اين كار علاوه بر اعتبار بخشي به مديريت باعث ميشود تا كارها و وظايفش را نيز راحتتر انجام دهد .


رنگ ميز مديريتي مدرن

اينكه كدام رنگ براي ميز مديريت بهتر است واقعا هم به بحث سليقه بر ميگردد و هم به نوع سبكي كه براي مبلمان اداري سازمان خود استفاده ميكنيد اگر شما براي تجهيز دفتر خود از مبلمان اداري مدرن استفاده كنيد يقينا رنگ ميز مديريت بايد در زمره رنگ هاي روشن باشد و اگر براي تجهيز دفاتر خود از سبك مبلمان اداري كلاسيك استفاده ميكنيد بهتر است از رنگ هاي تيره و طرح چوب براي رنگ ميز مديريت استفاده نماييد  . رنگ هاي تيره گيرايي بالاتري  دارند و از سوي ديگر بيشتر مي توانند توجه ناظرين را به خود جلب كنند. البته توصيه ما به شما اينست كه در زمان انتخاب رنگ براي ميز مديريت حتما رنگي را در نظر بگيريد كه با دكوراسيون داخلي اتاق مديريت كاملا همخواني و سازگاري داشته باشد .


طرح و استايل  ميز مديريت مدرن

ميز مديريت بهتر است ساده نباشد . بلكه داراي طرح و فرم خاصي باشد . البته اين طرح و فرم بايد مطابق بقيه المانهاي مبلمان اداري تهيه شده براي سازمان باشد و با آنها مطابقت داشته باشد در هرصورت ميز مديريت بايد لوكس و داراي طرح خاص باشد .


ارتفاع ميز مديريت مدرن

ارتفاع ميز مديريت مانند ساير ميزهاي اداري بايد استاندارد باشد بدين صورت كه نه بيش از اندازه بلند و مرتفع باشد كه دسترسي مدير را به وسايل و لوازم اداري روي ميز را با دشواري روبرو كند  همجنين كوتاه شدن ارتفاع ميز مديريت نيز آسيب هاي جسماني به سلامتي و بدن كاربر خواهد رساند . استاندارد تعيين شده براي ارتفاع مناسب ميز اداري 75سانتي متر ميباشد . شركت آدينا با درك صحيح اين استاندارد آنرا در زمان طراحي و توليد انواع ميز مديريت در نظر ميگيرد .


مقايسه ميزهاي مديريت امروزي و ميزهاي قديمي

امروزه بحث طراحي و دكوراسيون اداري متحول شده است مدرنيته كار خود را كرده است و تاثيرات خود را در همه جا بجاي گذاشته است . همچنين پيشرفت وسايل توليد و ماشين آلات نيز باعث شده تا دست طراحان در ارائه انواع طرحهاي جديد در مورد انواع ميز مديريتي باز باشد . در ميزهاي قديمي سادگي موج ميزند و همچنين رنگ بندي محدود ولي در ميزهاي جديد طرحها مدرنتر و زيبا تر شده اند و استفاده از مواد اوليه لوكس توانسته تا ميز مديريت را به كالاي لوكس اداري تبديل كند .علاوه بر آن آگاهي مشتريان از بحث استاندارد و ارگونومي باعث شده تا تمام توليدكنندگان معتبر نظير آدينا ، استفاده از بهترين طرحها را با تمركز بر راحتي و آسايش كاربران در برنامه توليد خود قراردهند . شعار ما در محموعه توليدي آدينا عبارت "آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما ميباشد " و براي تحقق اين شعار كليه پرسنل مان را آموزش داده ايم . شما ميتوانيد براي سفارش انواع ميز مديريتي با مشاورين ما در بخش فروش با شماره 02144620086در تماس باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.