چگونه خريد مبلمان اداري تحت تاثير دكوراسيون اداري قرار ميگيرد ؟

۱۰۱ بازديد

چگونه خريد مبلمان اداري تحت تاثير دكوراسيون اداري قرار ميگيرد ؟
 
چگونه خريد مبلمان اداري تحت تاثير دكوراسيون اداري قرار ميگيرد ؟
 
معمولا چه در فضاي اقتصادي مناسب و يا چه در فضاي اقتصادي بد ،عمدتا  شركت ها مي خواهند تا حد امكان در زمينه هاي مختلف از هزينه هاي خود كم كنند. و البته اين كاهش هزينه مهمولا در بخشهاي خدماتي به پرسنل و همچنين محصولات اداري و دكوراسيون اداري صورت ميگيرد زمينه هايي كه اغلب در اين مورد توجهي به آن نمي شود،همچنين 
هزينه اي است كه بابت كرايه ي محل يا وسايل مورد نياز شركت پرداخت مي شود.توجه به اين زمينه ها مي تواند به كاهش هزينه ها و كاهش رفت و آمد اضافي در شركت كمك كند. اين موضوع مي تواند موقع خريد مبلمان اداري، از طريق طراحي فضا انجام شود.

 

 طراحي فضا و يا خدمات طراحي دكوراسيون اداري چيست؟

 
طراحي فضا جزء خدماتي است كه به وسيله ي متخصصين(معماران داخلي و يا طراحان داخلي) انجام مي شود. آنها با توجه به نقشه ي محل كار، مبلمان اداري را كه متناسب با نيازهاي خاص شما در محيط كار است، پيشنهاد مي دهند. با توجه به تعداد كادر كارمندان، نيازهاي بايگاني و ملزومات خاص ديگر، مبلماني پيشنهاد مي شود كه بهينه سازي فضاي اداري به بهترين نحو انجام شود.

 دكوراسيون اداري-مبلمان اداري

 تكنولوژي

 
با استفاده از طرح هاي كامپيوتري، امكان خلق نقشه هاي دو بعدي و سه بعدي فضاي كار، و رندرهاي 3D امكان پذير است. در اين صورت، شما مي توانيد اداره ي خود را پس از نصب اين مبلمان تصور كنيد و به شما اين امكان را مي دهد كه هر تغييري را كه بخواهيد، بتوانيد(به صورت مجازي) در آن اعمال كنيد.

  بيشتر بخوانيد:توسعه مبلمان اداري و خانگي همگام با تكنولوژي

 فوايد طراحي فضاي كار چيست؟

از طريق استفاده از طراحي فضا، شما اغلب مي توانيد فضايي را كه براي انجام كارهاي اداري لازم است، كاهش دهيد. همان طور كه قبلا اشاره شد، اين امرمي تواند موجب كاهش هزينه هاي اجاره ي محل شود، يا اين امكان را فراهم مي كند كه شركت، وسايل اضافي و مازاد خود را به فروش برساند ، فضاي اضافي خود را اجاره دهد، و يا از نيرو و پرسنل بيشتري بهره مند گردد.
در رأس كاهش هزينه هاي كار، طراحي فضا مي تواند موجب افزايش كارايي شود و وقت كمتري به دليل رفت و آمد اضافي در شركت هدر رود. علاوه براين، بر طبق مطالعات، اگر مبلمان اداري مورد نياز براي كارمندان فراهم شود، آنها احساس مي كنند كه كارفرما بيشتر به آنها اهميت مي دهد و اين موضوع هم دوباره به افزايش كارايي آنها كمك خواهد كرد.

 دكوراسيون اداري-مبلمان اداري

 

<<آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما >>لطفا با كارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.