پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

همه چيز در مورد همه چيز

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

۷۵ بازديد

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن چيست ؟ پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن را از كجا مي توان تهيه كرد ؟ شركت هاي معتبر در زمينه طراحي و توليد پارتيشن اداري متحرك كدام اند ؟ پارتيشن اداري منحرك چه تفاوتي با ساير پارتيشن هاي اداري دارد ؟  سوالات اين چنين در ذهن مخاطبان ما كه قصد تهيه پارتيشن اداري دارند ، بوجود مي آيند . پاسخ به اين سوالات توسط كارشناسان زمينه مبلمان اداري صورت مي گيرد تا بهترين راهنمايي را به شما همراهان مبلمان اداري يكتا ارائه دهيم . در ادامه همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا باشيد :

پارتيشن اداري متحرك چيست ؟

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن چيست ؟ پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن را از كجا مي توان تهيه كرد ؟ شركت هاي معتبر در زمينه طراحي و توليد پارتيشن اداري متحرك كدام اند ؟ پارتيشن اداري منحرك چه تفاوتي با ساير پارتيشن هاي اداري دارد ؟  سوالات اين چنين در ذهن مخاطبان ما كه قصد تهيه پارتيشن اداري دارند ، بوجود مي آيند . پاسخ به اين سوالات توسط كارشناسان زمينه مبلمان اداري صورت مي گيرد تا بهترين راهنمايي را به شما همراهان مبلمان اداري يكتا ارائه دهيم . در ادامه همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا باشيد :

پارتيشن اداري متحرك چيست ؟

به طور كلي پارتيشن اداري متحرك به پارتيشني گفته مي شود كه ، حول محور ريلي در سقف يا كف قابليت حركت دارد . معمولا از پارتيشن اداري متحرك براي فضا هايي كه قصد جداسازي موقت آن را دارند ، استفاده مي شود . با به كارگيري پارتيشن اداري متحرك ما به راحتي مي توانيم دو فضضا را از هم جدا كنيم و به آساني باز به هم ملحق كنيم . مزيت پارتيشن هاي اداري متحرك در همين امر است كه در مواقع لازم ميتوانيد فضاي خاصي را براي كارهاي خاص خود فراهم كنيد . پارتيشن متحرك در دو نوع خانگي و اداري وجود دارد و مورد استفاده قرار مي گيرد . قيمت انواع پارتيشن متحرك نسبت به نوع متريال مصرفي و متراژ آن ها  است كه تعيين مي شود . اين نوع پارتيشن هاي متحرك  معمولا از محور ريلي سقف يا كف براي جابه جايي استفاده مي كنند و بيشتر در سالن هاي چند منظوره به كار مي روند ، جنس اين نوع پارتيشن هاي اداري هم معمولا ام دي اف بوده و به صورت پنل هاي عمودي قرار خواهند گرفت . پارتيشن هاي متحرك خنگي معمولا از جنس شيشه مي باشند كه همانند نوع اداري آن ها طبق متراژ كار و متريال و جنس مصرفي تعيين قيمت مي شوند .

پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن

بيشتر بخوانيد : پارتيشن اداري چيست ؟ 

موارد استفاده از پارتيشن متحرك

به طور كلي پارتيشن هاي متحرك از كارايي بيشتري نسبت به ساير پارتيشن ها برخوردارند ، معمولا در سالن هاي چند منظوره استفاده مي شوند . قابليت جابه جايي اين نوع پارتيشن هاي اداري به شما اين اجازه را مي دهد كه يك ديوادر موقت داشته باشيد . در برخي سازمان ها و شركت ها ، فضاي اداري بايد پارتيشن بندي شود . گاها براي اتاق جلسات نيز از اين نوع پارتيشن هاي متحرك استفاده مي كنند تا در هنگام جلسات فضا را خصوصي تر كنند .

[caption id="attachment_9184" align="aligncenter" width="600"]پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن[/caption]

بيشتر بخوانيد : پارتيشن اداري و نكات مربوط به آن

ويژگي هاي پارتيشن متحرك

همراه با تغييراتي كه در نوع معماري و طراحي دكوراسيون اداري ايجاد شد ، پارتيشن هاي اداري به خوبي جايگاه خود را پيدا كردند . پارتيشن هاي اداري اين امكان را به شما مي دهند تا بيشترين استفاده را از فضاي در اختيار خود  بكنيد . يك فضاي مربع شكل يا مستطيل شكل معمولي به راحتي با پارتيشن بندي به محيط دلخواه شما با كارايي مد نظر خودتان تبديل مي شود .ساليان سال است كه پارتيشن اداري در سازمان ها و ادارات ديده مي شوند . اين جدا كننده هاي انواع و اقسام مختلفي دارند و هركدام بنا به نيازي طراحي و توليد مي شوند .  رايج ترين پارتيشن اداري ، پارتيشن تك جداره و دو جداره مي باشند . البته پارتيشن هاي دوجداره به دليل ويژگي هاي خاص خود كه هم مي توانند جدا كننده باشند هم عايق صدا و دما ، طرفداران بيشتري دارد .
حالا علاوه بر اين ها پارتيشن هاي اداري به دو دسته ثابت و متحرك تقسيم بندي مي شوند پارتيشن هاي اداري متحرك به دليل كارايي خاص خود در بسياري از مجيط هاي اداري قابل استفاده مي باشند اين نوع پارتيشن ها در مساجد ، مدارس ، ادارات ، سازمان ها ، بيمارستان و نمايشگاه ها بيشترين كاربرد را دارند .

[caption id="attachment_9185" align="aligncenter" width="600"]پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن[/caption]

بيشتر بخوانيد : پارتيشن اداري دوجداره

پارتيشن هاي اداري متحرك همانطور كه از نامشان مشخص است قابليت جا به جايي دارند و ثابت نيستند به طور مثال اگر شما بخواهيد از يك فضا به طور موقت استفاده خاصي را داشته باشيد ، پارتيشن متحرك به شما اين اجازه را مي دهد تا فضاي اختصاصي خود را فراهم كنيد . با استفاده از پارتيشن متحرك در كمترين زمان ممكن مي توانيد با فضا سازي محيط ، تغييرات لازم را با جا به جايي آن ها اعمال كنيد. اين نوع پارتيشن هاي اداري دو مدل پانلي و آكاردئوني دارند در مدل  پانلي محيط به صورت تقريبي جدا مي شود و هدف از اجراي آن ايجاد حري بين دو محيط است . در مدل آكاردئوني ساختن محيط به صورت يكپارچه انجام مي شود و دو محيط كاملا جدا مي شوند . .
اين نوع پارتيشن ها از جنس هاي متفاوتي ساخته مي شوند ، يعني متريال مصرفي اوليه آن ها مختلف است  معمولا براي پارتيشن هاي اداري از ام دي اف استفاده مي كنند يا مي توان از تلفيق شيشه و ام دي اف يا فلز و ام دي اف استفاده كرد اما انتخاب جنس متريال مصرفي براي پارتيشن هاي متحرك به نوع دكوراسيون اداري فضاي شما ، نوع نور پردازي محيط ، نوع كاربرد شما از محيط و شليقه شما بستگي دارد .  يكي از انواع متريال مصرفي براي پارتيشن ها نيز پارتيشن آلومينيومي است ، اين نوع پارتيشن ها از آلومينيوم چهار پر ساخته مي شوند . و براي مدل هاي پانلي از ام دي اف 6 تا 16 ميليمتري يا لترون استفاده مي كنيم معمولا عرض هر لنگه از پارتيشن هاي اداري متحرك 75 سانتي متر مي باشد و با لولا به هم متصل مي شوند .

مزاياي پارتيشن اداري متحرك براي سازمانها

پارتيشن هاي اداري متحرك در گذر زمان جايگاه ويژه اي را در بين مبلمان اداري يك سازمان كسب كردند . پارتيشن هاي اداري به طور كلي بهترين جايگزين براي ديواركشي پر هزينه و زمان بر و پر از ريخت و پاش مي باشند . در اين گذر زمان ، بيشتر مخاطبان به سمت مبلمان اداري مدرن كشيده شده اند . دليل آن هم سهول استفاده از اين نوع مبلمان اداري ، اصولي بودن طراحي و توليد آن ها ، مقرون ب صرفه تر بودن ، زيبايي ظاهري و آميخته با خلاقيت اين سبك از دكوراسيون اداري است . پارتيشن اداري متحرك نيز بخشي از مبلمان اداري مدرن است . زيبايي ظاهري به همراه كارايي بالا و استفاده از تكنولوژي اين نوع پارتيشن اداري را محبوب تر ساخته است .

[caption id="attachment_9187" align="aligncenter" width="600"]پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن پارتيشن اداري متحرك و مدل هاي آن[/caption]

پارتيشن هاي متحرك مدل هاي متفاوت ديگري هم دارد كه در ادامه به آن ها اشاره خواهيم كرد :

پارتيشن لولايي

سيستم پارتيشن لولايي يكي از محبوب ترين نوع هاي پارتيشن اداري متحرك مي باشد كه با توليد پانل هاي پارتيشن به صورت درب هاي جدا از هم و همينطور نصب لولا بين آن ها قابليت جابه جايي پيدا مي كنند .

پارتيشن چرخ دار

سيستم هاي پارتيشن چرخدار همانطور كه از نامشان پيداست با استفاده از چرخ هاي تعبيه شده در زير پارتيشن قابليت جابه جايي را پيدا مي كنند . در اين حالت مي توان پارتيشن را به طور كامل جابه جا كرد و فقط حول محوري خاص تحرك ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.