ظرافتهاي طراحي و دكوراسيون داخلي يك صرافي

۶۵ بازديد

امروز در وبلاگ آدينا ميخواهيم تجربه اي را كه در طراحي و اجراي دكوراسيون يك صرافي بنام صرافي آراكس داشته ايم را با شما همراهان هميشگي مبلمان اداري آدينا به اشتراك بگذاريم .دكوراسيون اداري يك صرافي جزو موارد طراحي خاص محسوب ميشود و داراي ريزه كاري هاي خاص خود ميباشد پس در ادامه با آدينا همراه باشيد :

 

امروز در وبلاگ آدينا ميخواهيم تجربه اي را كه در طراحي و اجراي دكوراسيون يك صرافي بنام صرافي آراكس داشته ايم را با شما همراهان هميشگي مبلمان اداري آدينا به اشتراك بگذاريم . دكوراسيون اداري يك صرافي جزو موارد طراحي خاص محسوب ميشود و داراي ريزه كاري هاي خاص خود ميباشد پس در ادامه با آدينا همراه باشيد :

طراحي و دكوراسيون  مخصوص صرافي جه ويژگيهايي بايد داشته باشد ؟

 

ظرافت هايي كه در طراحي و دكوراسيون فضاي اداري بايد در نظر گرفت بسيار متفاوت است با زمانيكه قرار است براي مثلا دكوراسيون آشپزخانه اقدام كرد.در محيط هاي شخصي  اگر قرار باشد براي دكوراسيون منزل و يا دكوراسيون اتاق خواب و… تصميمي گرفته شود كاملا شخصي بوده و با توجه به سليقه افراد همان خانه مي باشد.اما محيط اداره بسيار متفاوت است و قرار است به نوعي كار شود كه تا جاي ممكن سليقه همه افراد و مراجعه كنندگان در ان لحاظ شود و باعث رضايت مندي عمومي افراد شود.

 

اصول كلي دكوراسيون اداري :

 

مراكز تجاري كه در مبحث طراحي داخلي علاوه بر زيبايي كه بايد در ان به كار گرفته شود مي بايست به موارد امنيتي آن نيز توجه ويژه اي مبذول داشت صرافي هاي مي باشند.در واقع براي دكوراسيون داخلي صرافي بايد مانند ايده هايي كه براي يك طلا فروشي از نظر امنيت در نظر گرفته مي شود در نظر گرفت.همچنين با توجه به اينكه معمولا مراجعه كنندگان به صرافي ها از قشر پر در آمد جامعه مي باشند بايد تا آنجايي كه مي توان محيطي بسيار شيك و مدرن ايجاد نمود.

حتما بخوانيد :توصيه هاي كاربردي براي دكوراسيون داخلي دفتر وكالت 

 

اهميت دكوراسيون اداري:

 در ميان اداره جات و شركت ها شايد اين شركت ها بودند كه ابتدا به اهميت اين موضوع پي برند و متوجه شدند كه بايد براي دكوراسيون محيط خود حتما فكري اساسي نمايند.دكوراسيون شركت بايد علاوه بر زيباي هاي بصري كه در آن به كار گرفته مي شود حتما كاربردي بوده و موجب افزايش راندمان كاري كاركنان شود.حتما دقت داشته باشيد كه برا ي كاركنان بايد تا جايي كه ممكن است فضايي هر چند خصوصي ايجاد كرد تا انها تمركز كاريشان بالاتر رفته و بتوانند با راندمان بالاتري براي اداره مورد نظرشان كار و فعاليت نمايند.

 

امنيت در دكوراسيون داخلي صرافي:

 مبحث دكوراسيون داخلي صرافي شايد از اين جهت نسبت به ساير موارد طراحي و دكوراسيون اداري داراي پيچيدگي هاي بيشتري باشد كه دو مقوله زيبايي و ظرافت و امنيت در بعضي نقاط در روبروي هم قرار خواهند گرفت. ممكن است نياز باشد براي بخشي از دكوراسيون داخلي محيط از ظرافت خاصي در طراحي استفاده كرد تا محيط زيباتر جلوه دهد اما همين ظرافت ممكن است ميزان امنيت محيط را به چالش بكشد.

بيشتر بخوانيد :مبلمان اداري با كيفيت در محيط كار

 

زيبايي در دكوراسيون داخلي صرافي:

 در واقع يك طراح و دكوراتور حرفه اي بايد بتواند با تفكري صحيح و منطقي راه حلي براي اينگونه موارد بيابد و با انتخابي صحيح هم دكوري زيبا را خلق نمايد و هم اينكه ميزان امنيت محيط را تا سطح قابل قبول و استانداردي بالا ببرد.نبايد صرفا به خاطر زيبايي دكور امنيت را فداي آن كرد و .از طرفي نمي توان به خاطر بالا بردن امنيت از هر چيدمان و طرحي در محيط صرافي استفاده كرد. يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه داشت اين است كه مكان صرافي در كدام منطقه از شهر واقع شده است. در واقع نوع منطقه اي كه صرافي در آن واقع شده است بسيار در تايين طرح نهايي براي دكوراسيون داخلي صرافي تاثير گذار است.

اگر شما صاحب يك شركت هستيد يا در يك محيط اداري فعاليت مي كنيد احتمالا تاكنون براي شما به اثبات رسيده است كه فضاي كار و دكوراسيون داخلي يك دفتر اداري تاثير مستقيمي با افزايش كارايي كاركنان و رضايت شغلي آنان دارد. پژوهش هاي علمي ثابت كردند كه اين تنها يك احساس نيست بلكه از نظر علمي بسيار مهم است كه چيدمان دكوراسيون اداري خاص، نورپردازي محيط و كاربرد رنگها و نيز انتخاب مبلمان بايد بسيار حرفه اي و با رعايت دقيق استانداردها و اشراف به علم دكوراسيون داخلي و معماري صورت بگيرد.

 

آدينا پيشرو در طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي بانكها و صرافي ها:

 همچنين تاثير ذهني و بصري كه از يك دكوراسيون اداري خاص و حرفه اي بر مراجعان و كارفرمايان برجا مي ماند غير قابل چشم پوشي است. بنابراين اگر قصد داريد در محل كارتان تغييراتي ايجاد كنيد بهتر است به صورت اساسي و حرفه اي صورت گيرد تا هم وقت و هزينه شما مديريت شود و هم نتيجه ي كار بسيار رضايت بخش و مطلوب باشد.

گروه آدينا با كادري مجرب و حرفه اي و با چندين سال تجربه موفق در زمينه طراحي و پياده سازي انواع دكوراسيون هاي مختلف براي مراكز دولتي و غير دولتي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان در اين زمينه مي باشد.اگر دوست داريد تا از آخرين نمونه كارهاي ما هم در زمينه صرافي و هم در ديگر موضوعات ديدن نماييد پيشنهاد مي كنيم حتما به صورت حضوري به دفتر شركت ما مراجعه نموده و از آخرين پروزه هاي به انجام رسيده توسط ما بازديد به عمل آوريد.بهترين و زيباترين دكوراسيون تجاري را براي صرافي شما در نظر خواهيم گرفت.با ما با شماره 02144620086در تماس باشيد .

 

مهمترين اصل در رعايت دكوراسيون داخلي براي صرافي جدا از مبحث زيبايي بصري كه بايد داشته باشد حتما موارد امنيتي است و بايد به شدت به اين موضوع توجه ويژه اي داشت تا امكان هر گونه سو استفاده اي را به حداقل ممكن برساند.اين مورد تنها با استفاده از كادري مجرب و حرفه اي در زمينه معماري داخلي ميسر خواهد شد. پس حتما شما صرافان عزيز در هنگام انتخاب مجري پروژه تان به اين امر توجه لازم را داشته باشيد تا در نهايت بهترين و شيك ترين دكوراسيون داخلي صرافي رابرايتان ايجاد نمايند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.