راهنماي چيدمان مبلمان اداري
چيدمان مبلمان اداري مدرن در يك دفتر اداري داراي لم و تخصص خودش است كه اصطلاحا آنرا دكوراسيون اداري مدرن ميناميم . ما در اين مقاله سعي كرده ايم كه نكات كاربردي در مورد چيدمان محصولات اداري را براي مشتريانمان توضيح دهيم .
براي دفتر خود مبلمان اداري جديد مي خواهيد خريد كنيد . قبل از آن بهتر است به فكر طراحي و چيدمان مبلمان اداري مدرن در اين دفتر باشيد .آدينا براي شما يك راهنماي كاربردي تدوين كرده است لطفا در ادامه با ما همراه باشيد :
راهنماي چيدمان مبلمان اداري
چيدمان مبلمان اداري مدرن در يك دفتر اداري داراي لم و تخصص خودش است كه اصطلاحا آنرا دكوراسيون اداري مدرن ميناميم . ما در اين مقاله سعي كرده ايم كه نكات كاربردي در مورد چيدمان محصولات اداري را براي مشتريانمان توضيح دهيم .
براي دفتر خود مبلمان اداري جديد مي خواهيد خريد كنيد . قبل از آن بهتر است به فكر طراحي و چيدمان مبلمان اداري مدرن در اين دفتر باشيد .آدينا براي شما يك راهنماي كاربردي تدوين كرده است لطفا در ادامه با ما همراه باشيد :
با يكبار خريد از مبلمان اداري آدينا ،همراه هميشگي ما خواهيد بود .
-
ليست نيازمنديهاي خود را مشخص كنيد
- قبل از هر اقدامي در مورد انتخاب و خريد لوازم و مبلمان براي دفتر كار و يا سازمان اداريتان بايد بدانيد كه دقيقا به چه چيزي نياز دارريد . و البته آنها را بصورت اولويتهاي اصلي و مهم در بياوريد . بعنوان مثال يكسري از ميزهاي اداري را اولويت يك بدهيد چيزهاييكه بيشترين تاثير را در عملكرد و راندمان پرسنل داشته و يا بيشترين تاثير را بر روي مشتريان ميگذارند . نظير ميز كنفرانس يا مبل و نيم ست اداري مستقر در واحد انتظار
-
چيدمان مبلمان انتخاب شده در فضاي اداري
- بعد از اينكه اولويتها مشخص شد و ميزان نياز و همچنين تعداد ميزها و صندلي هاي اداري مدرن كه بايد تهيه كنيد مطابق با چارت سازماني و استراتژي سازماني مشخص گرديد بايد آنها را ابتدا بر روي كاغذ در يك طرح دو بعدي درون اتاقها چيدمان كنيد . در اين مرحله بحث اندازه گيري و برداشت داده ها خيلي مهم است . اگر ميتوانيد حتما با يك متر ليزري اينكار را انجام دهيد .
-
ارائه طرح سه بعدي چيدمان
امروزه با نرم افزارهاي مدرن و پيشرفته نظير تري دي مكس ميتوانيد قبل از اجراي دكوراسيون اداري طرحهاي تهيه شده را ملاحظه كنيد اگر شما واقعا ميخواهيد هر چند سال يكبار كار دكوراسيون و چيدمان ميز و صندلي اداري را انجام دهيد بهتر است با كمك يك طراح خبره يك يا چند طرح سه بعدي از دفتر كارتان تهيه كنيد . چند بار از طراح بخواهيد تا چيدمانهاي مختلف برايتان ارائه كند و در نهايت بهترين و زيباترين آنها را كه با بودجه شما همخواني دارد انتخاب نماييد .
بيشتر بخوانيد :چگونه چيدمان بهتري در محيط كار اجرا كنيم
-
در زمان طراحي مشتريان را در نظر بگيريد
با توجه به اهميت مشتريان براي هر كسب و كار ،آنها را به عنوان نيروي حياتي كسب و كارخود در نظر بگيريد . اين خيلي مهم است كه در زمان طراحي راحتي و آرامش مشتريان را در نظر بگيريد . سعي كنيد از مبلمانهاي خاص براي پذيرايي از آنها استفاده كنيد كه در آن آنها بتوانند به راحتي بنشينند.چيدمان مبلمان بايد دوستانه گرم و استقبال كننده باشد.
-
نتيجه
اين نكات بسيار مفيد براي همه كساني است كه مايل به ايحاد تغيير در چيدمان محيط كار خود ميباشند و بدنبال ايده هاي جديد براي قرار دادن مبلمان اداري هستد . اگر مي خواهيد مبلماني با دوام و با كيفيت انتخاب كنيد بهترين پيشنهاد ما ، خريد مبلمان از فروشگاههاي معتبر است. فروشگاه هاي مختلف و معتبر زيادي در بازار كنوني وجود دارند.با انتخاب مبلمان اداري آدينا با خيالي راحت ميتوانيد خريد خود را انجام دهيد .
<<آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما >>
لطفا با كارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشيد .