كتابخانه اداري

همه چيز در مورد همه چيز

كتابخانه اداري

۴۱ بازديد

معرفي انواع كتابخانه چوبي خانگي و اداري

آشنايي با انواع كتابخانه اداري مدرن و سفارشي آدينا :

يقينا يكي از اصليترين نيازهاي هر سازمان در زمينه تجهيز دفاتر به مبلمان اداري تخصيص محلي از فضاي كار به كتابخانه اداري جهت نگهداري و بايگاني مدارك و اسناد مورد نياز پرسنل ميباشد .

با يكبار خريد از مبلمان اداري آدينا ،همراه هميشگي ما خواهيد بود .

كتابخانه اداري علاوه بر جادار بودن بايد دو ويژگي امن بودن و همچنين زيبايي را نيز داشته باشد .

بيشتر مديران سعي ميكنند براي زيبا كردن اتاقشان از كتابخانه كوتاه (كردانزا) استفاده كنند كه معمولا اين كتابخانه اداري با ميز مديريت و ميز كنفرانس و ميز پذيرايي نيز همخواني دارد .

كتابخانه اداري

ما كتابخانه اداري سفارشي مخصوص به شما را توليد مي كنيم.براي مشاوره با كارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگيريد.

كتابخانه اداري در محيط هاي اداري علاوه بر نقش مكمل زيبايي در كنار ساير محصولات اداري نقش حفاظتي و نگهدارنده اسناد را هم دارد و از همين چهت استاندارد بودن يا سفارشي بودن كتابخانه خيلي مهم است .

كتابخانه اداري

 البته هنوز در بعضي ادارات و سازمانهاي اداري ، از كتابخانه و كمد اداري مدرن هم استفاده ميشود و البته كتابخانه اداري چوبي نيز جذابيتهاي خودش را براي مشتريان دارد اگر قصد خريد اينترنتي كتابخانه هاي اداري پيشرفته و لوكس را داريد حتما به سايت آدينا سري بزنيد .

كتابخانه اداري

كتابخانه هاي اداري و خانگي در انواع طرحها و شكلهاي مختلف در بازار وجود دارند .شما  مي توانيد كتابخانه اي براي سازمان يا منزل خود خريداري كنيد كه ارتفاع  آن تا سقف منزل يا دفتر كار شما هم برسد .

يا ممكن است فقط چند طبقه (ديوايدر) داشته باشد و يا حتي آنقدر كوتاه باشد كه براي برداشتن كتابها و رونكنهاي داخل طبقات  مجبور شويد بنشينيد و يا خم شويد.

كتابخانه اداري

بعضي از كتابخانه ها داراي عمق زياد و يا باصطلاح پهن هستند و برخي از كتابخانه ها داراي عمق كم و يا باصطلاح باريك هستند .

بعضي از اين كتابخانه هاي اداري يا خانگي داراي درب هستند و حتي قفل ميشوند كه اين بخاطر اين است كه محافظت بيشتري از كتابها بعمل آيد و كتابها را خطرات ناشي از گرد و غبار و رطوبت  ونم دور نگه دارند.

كتابخانه اداري

در زمينه كتابخانه اداري در شركت آدينا  محصولات متنوع و زيبايي  وجود دارد و البته ممكن است همين امر انتخاب را براي شما قدري سخت  كند.

بخاطر همين موضوع تصميم گرفتين تا بعضي از مهمترين نكاتي را كه بايد در زمان خريد كتابخانه به آن توجه كافي  داشته باشيد را بصورت آيتم وار برايتان بازگو نماييم .

اولين آيتمي كه بايد قبل از اقدام به خريد كتابخانه به ان توجه كنيد فضايي است كه قرار است كتابخانه در آن قرار بگيرد مكاني را كه براي كتابخانه تخصيص داده ايد بدرستي اندازه گيري كنيد اگر اين مكان داخل يك فرو رفتگي ميباشد  حتما دقت كنيد كه حالت ذوذنقه اي نداشته باشد .

حتما داخل به داخل فرو رفتگي را اندازه بگيريد و اگر نامتقارتن است دو الي سه سانت كتابخانه با طول كمتر سفارش دهيد.ابعاد كتابخانه نظير طول و عرض و ارتفاع را يادداشت كنيد تا زمانيكه از سايت اينترنتي آدينا خريد ميكنيد بدرستي بتوانيد سفارش دهيد.

كتابخانه اداري

حتما تعداد كتابهاي خود و همچنين زونكن هايي كه ميخواهيد درون كتابخانه قراردهيد را حتي بصورت حدودي بدانيد همچنين بلندترين ارتفاع كتاب تان را بدانيد بعضي كتابها داراي ارتفاع بالايي هستند و در صورتيكه فاصله قفسه ها كم باشد بايد كتاب را كج درون كتابخانه قرار دهيد .

اينگونه ميتوانيد كتابخانه اي با تعداد قفسه هاي مناسب تهيه كنيد . اگر ميخواهيد مواردي مانند قاب عكس ، لوح تقدير و مجسمه نيز در كتابخانه قراردهيد حتما از قبل قفسه اي در كتابخانه براي آنها منظور كنيد .

كتابخانه اداري

  

 توصيه بعدي ما فقط مختص به كتابخانه اداري ندارد بلكه اگر شما بخواهيد ميز اداري نيز خريداري كنيد باز ما اين توصيه اكيد را به شما گوشزد ميكنيم .

در هنگام خريد بايد به دكوراسيون اداري موجود در فضاي اداري خود توجه كافي داشته باشيد بنحوي كه با كل فضاي موجودتان محصول جديد همخواني و سازگاري داشته باشد .

اگر بتوانيد كتابخانه اي تهيه كنيد كه قابليت تنظيم ارتفاع قفسه ها را داشته باشد ميتوانيد براحتي هر كتاب با هر ارتفاع و سايزي را درون آن جاي دهيد

كتابخانه ها اكثرا از نظر طراحي در شكل هاي منتظم هندسي بصورت مربعي و مستطيلي ساخته ميشوند البته اين به اين دليل است كه اكثر فروشندگان مبلمان اداري بيشتر از رنگ و طرح به كاركرد و عملكرد توجه دارند . اما ما در مبلمان اداري آدينا با ارائه رنج وسيعي از كتابخانه هاي اداري در طرح و رنگهاي مختلف سعي كرده ايم اين محدوديت را رفع كنيم .

امروزه دكوراسيون اداري جايگاه ويژه اي را در اختيار گرفته و تقريبا همه مي دانند دكوراسيون اداري و مبلمان اداري مناسب چه تاثيراتي بر نحوه كار و فروش و درآمد ميگذارد . زيبايي و كارايي مبلمان اداري دو موضوع مهم در اين عرصه كاري است كه بايد به آن توجه زيادي داشت .

نحوه چينش مبلمان اداري در يك محيط اداري نيز بسيار مهم است  حائز اهميت است ، اينكه از ميز و صندلي هاي اداري مناسب در جاي مناسب آن استفاده كنيد ميتواند هم بالا ترين كارايي هم بيشترين زيبايي را براي شما به ارمغان بياورد ، استفاده از كتابخانه هاي اداري بلند و كوتاه علاوه بر زيباتر كردن محيط اداري مناسب ترين شرايط را براي حفظ و جاسازي مدارك و اشياء مختلف است .

كتابخانه بلند اداري براي فضايي كه پرسنل شما در انجا حضور دارند مناسب است . استفاده از كتابخانه هاي بلند براي نشان دادن ويترين افتخارات به مهمانان و مراجعين شما انتخاب درستي است و ميتوانيد از استند هايي براي نشر اثار خود و گذاشتن مجلات و كاتالوگ هاي كاري و روزنامه هاي درون سازماني خودتان استفاده كنيد و براي مراجعين و مهمانان خود ارزش والايي قائل شويد .

 

كمد اداري

كمد اداري معمولا در شركت ها و سازمان هاي اداري و تجاري وجود دارد . اين محصولات بايد براي حفظ نگهداري وسايل پرسنل و به طور كلي كاربران در هر مجموعه اي وجود داشته باشد .

كمد اداري بايد براي پرسنل درجه بالاي يمك سازمان به نحوي طراحي و توليد شود كه علاوه بر حفظ نكات امنيتي براي نگهداري اسناد و مدارك ، قابليت هايي همچون محل آويز كت و شلوار و پيراهن و … را نيز داشته باشد .

طول و عمق اين كمد هاي اداري بسته به نوع نياز مشتريان متفاوت است . گاهي فقط براي نگهداري وسايل از آن استفاده مي كنيد و به عنوان محيطي براي جمع كردن تمام وسايل خود از آن استفاده مي كنيد . گاهي براي نگهداري صندوق شخصي خود از آنها استفاده مي كنيد . به هر حال در هر نوع استفاده از آن ابعاد متفاوت است .

در بسياري از سازمان هاي بزرگ براي سامان بخشيدن به محيط اداري براي هر شخص به طور مجزا كمد اداري تعبيه شده است كه هم نماي زيبايي را به محيط مي بخشد ، هم كارايي بالايي را دارد و هم نشان دهنده وسعت سازمان شما به مشتريانتان مي باشد .

فايل اداري

فايل هاي اداري يكي از ملزومات لازم براي همه مجموعه هاي مي باشد . در ساليان گذشته استفاده از اين فايل هاي اداري كمتر شده ، دليل اين ميزان كاهش در استفاده از اين محصول اداري پيشرفت تكنولوژي و لزوم استفاده همگن از اين سيستم ها مي باشد .

نگهداري اسناد و مدارك دريگر مانند سال هاي گذشته به صورت فيزيكي و روي كاغذ ها نمي باشد ، اكثر اطلاعات و گزارشات و اسناد در مجموعه هاي در پايگاه هاي داده اي ذخيره و نگهداري مي شوند . بعضي از اسناد و مدارك لازم است به صورت فيزيكي در اختيار مديران مجموعه ها قرار بگيرد . استفاده از فايل هاي اداري براي ميز مديريت و ميز كارمندي و كارشناسي جزئي از كاربرد هاي آن ها به شمار مي رود . زيبايي فايل اداري و همساز بودن آن ها با ساير دكوراسيون اداري يكي از مهمترين موضوعات در طراحي دكوراسيون اداري مي باشد . مبلمان اداري در گذشته به تنوع حالا نبود . فايل هاي اداري نيز در ساليان پيش از جنس فلز با رنگ هاي محدود بودند . در حال حاضر فابل اداري متناسب با دكوراسيون شما با رنگ و جنس مورد نظر خودتان در دسترس است .

 


كتابخانه اداري آدينا

در ادامه به معرفي انواع  كتابخانه اداري آدينا ميپردازيم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.